پیروانی: بعد از درست شدن ورزشگاه آزادی بر سر ما منت نگذارند

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، افشین پیروانی بعد از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل شمس آذر در هفته نهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی خوبی بود و به هواداران تبریک می‌گویم. به بازیکنان و کادر فنی خسته نباشید می‌گویم. خدا را شکر نتیجه دلخواه را گرفتیم. 

وی در مورد شرایط پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا، تصریح کرد: اینکه خوب بازی کردیم درست است، اما ما باید برنده شویم. از لحاظ فوتبالی هم مقابل الاهلی عربستان و السد قطر، بهتر از آنها بودیم و موقعیت بهتری داشتیم، اما وقتی برنده نشوید، جای دفاع ندارید.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس راجع به اینکه آیا شرایط این تیم در آسیا بهتر می‌شود، گفت: کادر فنی و بازیکنان تلاش می‌کنند که ان‌شاءالله بتوانیم نتیجه دلخواه را بگیریم.

«پرسپولیس در بازی‌های لیگ نخبگان که در خارج از کشور برگزار می‌شود، بازی بهتری  به نمایش می‌گذارد. نظرتان را در این مورد می‌فرمایید؟»، پیروانی در واکنش به این سؤال تصریح کرد: سؤال خوبی پرسیدید. ما دائم می‌گوییم ان‌شاءالله ورزشگاه آزادی درست شود. من آن روزی را می‌بینم که ورزشگاه آزادی درست شود و بخواهند چه منتی بر سرما بگذارند و چه بلایی سر ما بیاورند. وظیفه هر کسی این است که کارش را درست انجام بدهد.

وی افزود: منِ افشین پیروانی، این چند ساله می‌گویند خوب عمل کردم، اگر اینطور عمل کردم، وظیفه‌ام است و هیچ منتی بر سر کسی ندارم. وظیفه بازیکن ارائه بهترین بازی‌اش است. باشگاه وظیفه‌اش این است که تمام تلاش خودش را به کار بگیرد. کادر فنی نیز همینطور. برای تیمی مانند پرسپولیس با این همه هوادار، مسئولان و هر کسی، وظیفه‌شان این است که ورزشگاه آزادی و بهترین امکانات را تهیه کنند. من خواهشم این است که اگر ورزشگاه آزادی سه ماه، شش ماه یا سال دیگر آماده شد، هیچ منتی نه می‌توانند بگذارند و نه وظیفه دارند و نه اینکه اجازه دارند. وظیفه‌شان این است که بهترین امکانات را به تیم خوبی مثل پرسپولیس بدهند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس راجع به بازگشت کریم باقری و درخواست پیشکسوتان برای تعیین نقش وی جهت تأثیرگذاری بیشتر، اذعان کرد: نظر پیشکسوتان مهم و قابل احترام است. وظیفه آقای باقری هم به‌عنوان عضوی از کادر فنی و بحث فنی مشخص است. هر کسی در تیم وظیفه‌اش مشخص است. حالا آقای باقری هم به‌عنوان یکی از کمک‌های آقای گاریدوست و می‌تواند به تیم کمک کند. مطمئناً هر کسی جایگاه خودش را دارد و آقای باقری هم جایگاه خودش را.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.