باقری: امیدوارم با آمدن شجاعی، بدشانسی‌های ما تمام شود

فرشید باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، درباره تساوی خانگی تیمش برابر ملوان اظهار داشت: ملوان جزو تیم‌های باکیفیت لیگ امسال است که نتایج خیلی خوبی گرفته، ولی آنها برابر ما حرفی برای گفتن نداشتند. در این بازی نمایش خوبی داشتیم و موقعیت‌های زیادی را هم به دست آوردیم که با بدشانسی یا کم‌دقتی آنها را از دست دادیم. از طرفی دوباره با اشتباه داوری ضرر کردیم، چون فکر می‌کنم پنالتی ملوان درست نبود. بازیکن حریف با دایو زدن تمارض کرد و داور به اشتباه برای تیم حریف پنالتی گرفت.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا مس در لیگ امسال نتایج خوبی نگرفته است، گفت: دنبال بهانه آوردن نیستم، ولی بدشانسی و اشتباهات داوری در نتایج تیم ما نقش پررنگی داشته است. در بازی اول با تراکتور که چند بازیکن خود را در اختیار نداشتیم و در چند مسابقه مثل بازی با شمس آذر و چادرملو، از اشتباهات مسلم داوری ضربه خوردیم. ما در بعضی بازی‌ها هم موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و اگر بر حسب شایستگی‌های فنی امتیاز می‌گرفتیم، الان در رده‌های بالای جدول قرار داشتیم.

باقری راجع به جدایی محرم نویدکیا خاطر نشان کرد: هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد که این مربی از جمع ما جدا شود و فکر می‌کنم خودش هم در آخرین لحظه و به صورت ناگهانی تصمیم به جدایی گرفت. بازیکنان ما احساس خوبی از کار با این مربی داشتند و آقا محرم واقعاً برای تیم ما زحمت کشید.

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد انتخاب مسعود شجاعی به‌عنوان سرمربی جدید این تیم نیز تصریح کرد: باشگاه سعی کرد از لحاظ شخصیتی، نزدیک‌ترین فرد به خصوصیات نویدکیا را به‌عنوان سرمربی انتخاب کند. شجاعی از لحاظ رفتاری و شخصیتی نیازی به تعریف ندارد و بدون شک می‌تواند با تجربیاتی که در فوتبال دارد از لحاظ فنی هم به تیم ما کمک کند. امیدوارم با آمدن آقامسعود، بدشانسی‌های ما در لیگ امسال تمام شود. من شک ندارم که این تیم در ادامه لیگ نتایج خوبی خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.