پایان ابلاغ‌‌های UWW در سال 2024/ سیلوستری ماندنی می‌شود؟

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، در حین برگزاری مسابقات کشتی زیر 23 سال جهان و اوزان غیرالمپیکی در تیرانا، قرار است انتخابات هیئت رئیسه اتحادیه جهانی برگزار شود. به نظر می‌رسد در ماه‌های آینده،‌ تغییراتی در کمیسیون‌های UWW‌ به وجود آید چراکه تمام ابلاغ‌های روسا و اعضای کمیسیون‌ها تا پایان سال 2024 میلادی است.

بعد از انتخاب و تکمیل اعضای هیئت‌رئیسه، درخصوص کمیسیون‌ها و انتخاب‌های آینده نیز تصمیم‌گیری می‌شود. یکی از کمیسیون‌ها که شاید دستخوش تغییراتی شود، کمیسیون داورانی خواهد بود که چند ماه قبل از المپیک،‌ به دلیل محرومیت تعدادی از داوران سرشناس کشتی جهان با هجمه سنگینی مواجه شد.

در آن مقطع و همزمان با برگزاری آخرین مسابقه گزینشی المپیک در استانبول، اتحاد کشورهای صاحب کشتی برای بازگرداندن داوران خود به جمع داوران المپیکی، نتیجه داد و اغلب آنها توانستند به نوعی خود را به پاریس برسانند.

باید دید اتفاقاتِ پیش از المپیک که اعتراض شدید کشورهایی چون روسیه، آمریکا، ترکیه و... را همراه داشت،‌ ممکن است جایگاه آنتونیو سیلوستری رئیس کمیسیون داوران را تغییر دهد؟

محمد مصلایی‌پور نیز اکنون عضو کمیسیون داوران اتحادیه جهانی است که ابلاغ او نیز مثل سایر نفرات در پایان سال میلادی جاری به پایان خواهد رسید و باید دید در دوره بعدی نیز ایران نماینده‌ای در این کمیسیون خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.