حذف قهرمان جوانان جهان؛ شانس 3 مدال در 5 وزن اول برای ایران

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، در روز دوم مسابقات کشتی آزاد زیر 23 سال جهان علاوه بر برگزاری مسابقات مقدماتی و نیمه‌نهایی 5 وزن 57، 65، 70، 79 و 97 کیلوگرم،‌ رقابت‌های 5 وزن اول در مرحله رپه شارژ دنبال شد که علی رضایی باوجود راهیابی به گروه بازنده‌ها، از دور رقابت‌ها حذف شد.

قهرمان جوانان جهان که روز گذشته 11-3 مغلوب تاکاهاشی از ژاپن شده بود، در گروه بازنده‌ها حریف استرالیایی را برد اما مقابل میشل مسنبرینگ آمریکایی16-7 باخت و از رسیدن به کشتی رده‌بندی وزن 74 کیلوگرم بازماند.

روز گذشته ابوالفضل رحمانی هم که 4-2 مغلوب ولادیمری گامکرلیدزه گرجستانی شده بود،‌ باتوجه به باخت حریفش در دور بعدی، از دور رقابت‌ها کنار رفت.

بنابراین امشب و در پیکارهای فینال و رده‌بندی 5 وزن اول، تیم آزاد ایران امیرحسین فیروزپور در 92 کیلو و امیررضا معصومی را در 125 کیلوگرم در فینال خواهد داشت که به ترتیب به مصاف جاکوب کاردناس آمریکایی و آلن خوبولوف بلغارستانی خواهند رفت.

همچنین ابراهیم خواری نیز که در نیمه‌نهایی 12-2 مغلوب بشیر ماگمادوف روسیه شده بود، برای کسب مدال برنز مبارزه خواهد کرد.

در رقابت‌های مقدماتی 5 وزن دوم نیز تا اینجای کار عباس ابراهیم‌زاده در 65 کیلوگرم از سد حریف شیلیایی گذشت. مهدی یوسفی  در 79 کیلو حریف کانادایی را برد و مهدی حاجیلوئیان نیز  اصلان آباکاروف از آذربایجان را شکست داد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.