نظری: شعارها علیه الهامی منصفانه نبود/ پنالتی ما را نگرفتند

محمدمهدی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، درباره تساوی خانگی نساجی برابر استقلال خوزستان گفت: ما در این بازی تیم برتر میدان بودیم و موقعیت‌های زیادی هم خلق کردیم که متأسفانه با بدشانسی هدر رفت. از طرفی پنالتی مسلم ما گرفته نشد. تصاویر تلویزیونی نشان می‌داد که بازیکن تیم حریف در محوطه جریمه پای حامد پاکدل را شوت کرده است، ولی داور پنالتی نگرفت. در این صحنه داور به صحنه نزدیک بود و دید خوبی داشت. کمک داور هم از روبه‌رو این صحنه را دید، ولی نمی‌دانم چرا پنالتی گرفته نشد.

وی در ادامه تصریح کرد: دیروز چهار بازی در لیگ انجام شد و در هر چهار بازی این امکان وجود داشت که از VAR استفاده شود، ولی این اتفاق نیفتاد. من معتقدم نحوه استفاده از این سیستم در بازی‌های لیگ منطقی نیست. یا باید در همه بازی‌‌ها از کمک داور ویدیویی استفاده شود یا اینکه در هیچ‌کدام از بازی‌ها استفاده نشود. هر تیمی حق دارد انتظار داشته باشد که بازی‌هایش با VAR برگزار شود و با این نحوه کاری که الان در پیش گرفته شده، ممکن است حق تیم‌ها ضایع شود.

نظری با اشاره به شعار بعضی از هواداران نساجی علیه ساکت الهامی خاطر نشان کرد: الهامی با این تیم قهرمان جام حذفی شده و دو بار هم نساجی را از سقوط نجات داده است. تماشاگران تا دقیقه 90 تیم را تشویق کردند و دیدند که نساجی تیم برتر زمین بود. وقتی داور پنالتی ما را نمی‌گیرد، چه کاری از دست‌مان ساخته است؟ اگر آن پنالتی گرفته می‌شد ممکن بود در سرنوشت مسابقه تأثیر بگذارد.

مربی تیم فوتبال نساجی افزود: الهامی تا جایی که در توانش هست برای تیم انرژی می‌گذارد تا شرایط تغییر کند و قطعاً هم این اتفاق رخ خواهد داد. شعارهای هواداران منصفانه نبود و من از آنها و مردم قائمشهر می‌خواهم که صبور باشند. ما تیم خوبی داریم و مطمئناً روزهای خوب نساجی هم از راه خواهد رسید. فوتبال همیشه برد و باخت دارد و خیلی از تیم‌ها ممکن است در مقاطعی با مشکل مواجه شوند، مهم این است که هواداران پشت تیم باشند، چون به حمایت آنها نیاز داریم. ما قطعاً این شرایط را تغییر خواهیم داد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.