گزارش روزانه بورس 5 آبان/ طلاییها در صف فروش سهام صف خرید

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری خبرآنی، بازار سهام اولین روز کاری هفته را  بر خلاف روز های گذشته، با رنگ سبز به استقبال هفته آمد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی 24 هزار واحدی به 1 میلیون و 995 هزار واحد رسید. همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن با رشدی 5500 واحدی به ارتفاع 661 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «وبملت» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «کگهر»، «آریا» و «خاور» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «کچاد»، «شیران» و «های وب» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «خاور»، «فزر» و «سامان» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 5 آبان ماه 1403، مبلغ 4 هزار میلیارد  تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود980  میلیارد تومان به بازار سهام تزریق کردند.

در بازار امروز 380 نماد در محدوده مثبت و 77 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 287 نماد در محدوده مثبت و 60 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

نکته جالب توجه بازار امروز، بازگشایی منفی صندوق های طلایی بود، به طوری که اکثر نماد های طلایی در محدوده صف فروش آغاز به کار کردند. همچنین گواهی سکه بورسی نیز به صف فروش نشست.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.