دفاع تمام قد کمپانی از نویر و دیگر شاگردانش

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، ونسان کمپانی که شاگردانش فردا (یکشنبه) در چارچوب هفته هشتم بوندس‌لیگای آلمان میهمان بوخوم خواهند بود؛ با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار و با اشاره به شکست 4 بر یک تیمش مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا گفت: به نظرم بعضی بازی‌ها هست که بلافاصله پس از سوت پایان بازی برخی موارد کاملاً واضح است و می‌توان گفت که چه اتفاقاتی افتاده است. بازی با بارسلونا لحظات زیادی داشت و هر کاری که ما انجام دادیم اشتباه نبود، اما لحظاتی هم بود که تمرکز لازم را نداشتیم و از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم. ما در نیمه اول سه گل دریافت کردیم که ایده‌آل نبود اما همچنان تیم خطرناکی بودیم. من این احساس را داشتم که می‌توانستیم بازی را با نتیجه 4 بر 3 یا 5 بر 4 پیروز شویم. در نیمه اول نتیجه خوبی به دست نیاوردیم، اما بازیکنان ما باور خود را از دست ندادند و در نیمه دوم بازی کمی تغییر کرد. در کل باید بگوییم که بارسلونا بهتر بود و این یک شکست آشکار بود.

وی همچنین درباره اینکه چرا بایرن گل‌های مشابهی می‌خورد، اظهار داشت: این کاملاً درست نیست. گل‌هایی که ما در بازی مقابل اینتراخت فرانکفورت دریافت کردیم مانند گل‌هایی که از بارسلونا دریافت کردیم، نبود. مسئولیت گل‌های خورده با کل تیم است، نه یک بازیکن خاص. ما تیمی باکیفیت هستیم و نمی‌خواهم این دیدگاه را از دست بدهم که اگر این بازیکنان گام‌های ضروری را بردارند، می‌توانند به دستاوردهای قابل توجهی برسند.

سرمربی بلژیکی بایرن مونیخ تصریح کرد: هدف ما این است که این تیم تا جای ممکن پیشروی کند. ما باید هدفمند بمانیم. تیم کار می‌کند و از این لحظات درس می‌گیرد. این درست است که همه چیز عالی و بی‌نقص نیست. ما فصل گذشته جامی به دست نیاوردیم اما اگر بازیکنان ما متحد باشند و به تلاش‌شان ادامه دهند، می‌توانیم به اهداف‌مان برسیم. شما اما گاهی فراموش می‌کنید که این بازیکنان در زمین چقدر می‌دوند، می‌جنگند و متحدانه بازی می‌کنند. با این شرایط ما همیشه شانسی برای موفقیت خواهیم داشت و تیمم با عملکرد خود من را متقاعد کرده که این موضوع شدنی است.

کمپانی همچنین در دفاع از دورازه‌بان باتجربه‌اش که پس از بازی با بارسا انتقاداتی به او وارد شد، گفت: وقتی ما می‌بازیم، به صورت تیمی می‌بازیم. مسئول این شکست تنها مانوئل نویر نیست، بلکه کل تیم و کادر فنی مسؤل این باخت هستند. انتقادات جزئی از فوتبال است اما امیدواریم بتوانیم در بازی با بوخوم موفق باشیم.

بایرن مونیخ که در حال حاضر با 17 امتیاز صدرنشین بوندس‌لیگا است، از ساعت 18 فردا (یکشنبه - به وقت تهران) در خانه بوخوم به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

کمپانی شاگردانش

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.