برآوردی از وضعیت شاخص‌های کلان اقتصادی در کمیسیون تلفیق

به گزارش خبرنگار پارلمانی ‌پایگاه خبری خبرآنی، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1404 کل کشور با اشاره به نشست صبح امروز کمیسیون متبوعش گفت: امروز رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاونانش، مسئولان اتاق بازرگانی و مرکز پژوهش در جلسه کمیسیون تلفیق حضور پیدا کردند. 

وی افزود:‌ در این جلسه‌ برآوردی از وضعیت شاخص‌های کلان اقتصادی از جمله نرخ تورم، رشد اقتصادی، رشد نقدینگی، ضریب جینی،  وضعیت سرمایه گذاری و کاهش محرومیت زدایی و همچنین حجم صادرات غیرنفتی و واردات مورد بررسی قرار گرفت.

زارع گفت: پس از گزارش سازمان برنامه و بودجه، اتاق بازرگانی و مرکز پژوهش‌های مجلس این گزارش را مورد نقد قرار دادند و پس از آن نیز اعضای کمیسیون تلفیق به بیان نقطه نظرات و دغدغه‌های خود به ویژه در حوزه رشد تولید و بی‌ثباتی‌ها در بخش نرخ ارز و سرمایه‌گذاری و هدفمندی یارانه‌ها پرداختند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق خاطرنشان کرد: در جلسه عصر امروز نیز که با حضور وزیر اقتصاد و بانک مرکزی برگزار خواهد شد، دستور کار ما بررسی منابع  بودجه خواهد بود. تلاش ما این است که تا روز دوشنبه بررسی کلیت بودجه سال آتی به اتمام برسد و ارزیابی نهایی برای رای گیری در صحن روز سه‌شنبه تقدیم هیئت رئیسه مجلس شود. 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.