نامه یک نماینده به آملی‌لاریجانی درباره کارکنان دولت

علی جعفری‌آذر نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ‌پایگاه خبری خبرآنی، از ارسال نامه خود به آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت خبر داد.

نماینده تبریز در مجلس گفت: با توجه به اینکه تعداد زیادی از کارکنان دولت درگیر این موضوع هستند لازم است که هرچه سریع‌تر وضعیت استخدامی آن‌ها با توجه به مصوبه مجلس تعیین تکلیف شود.

متن این نامه به شرح زیر است:

حضرت آیت‌الله آملی‌لاریجانی
ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام

با سلام و تحیات

همچنان‌که استحضار دارید بعد از چندین سال بحث و بررسی طرح ساماندهی کارکنان موضوع ماده 29 قانون برنامه ششم به تصویب مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم رسیده است و اینک در اختیار آن مجمع محترم می‌باشد. از حضرتعالی و اعضای بزرگوار مجمع استدعا دارد.

با توجه به انتظاری که در جامعه پس از چندین سال از وعده مسئولین محترم عالی کشور از جمله شهید آیت‌الله رئیسی در روز کارگر به مردم عزیز و به‌ویژه مشمولان مصوبه فوق دادند و از طرف دیگر ماهیت اصلی و روح کلی این مصوبه که صرفاً تبدیل وضعیت اشتغال افراد موجود موضوع قانون می‌باشد و از این جهت بار مالی جدید به دولت ایجاد نمی‌نمایند.

ایضاً از مناقصه‌های بی‌خاصیت و فسادزا برای واگذاری امور خدماتی جلوگیری می‌کند و همچنین به سلامت اداری عدم عضویت همزمان شاغلین در دستگاه‌های دولتی در هیأت مدیره شرکت‌ها و اجرای قانون منع مداخله کارکنان دولت در معاملات دولتی و ...) و ارتقاء بهره‌وری و تقویت سرمایه اجتماعی نظام نیز کمک می‌کند و در آغاز دولت جدید نیز پیام خوبی به جامعه ایرانی دارد حداکثر توجه و مساعدت در جهت استحکام و تأیید این مصوبه و تبدیل آن به قانون به عمل آید.

انتهای‌پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.