امینی: بدهی ملوان کمتر از 50 میلیارد تومان است

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، تیم فوتبال ملوان با یک بازی معوقه و 15 امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر قرار گرفته است. این در حالی است که  اوضاع مالی ملوان در فصل بیست‌وچهارم لیگ برتر اصلاً خوب نیست. این باشگاه هنوز نتوانسته است حامی مالی جذب کند و ضمن اینکه از فصل گذشته بدهی‌هایی دارد. نباید فراموش کرد که اعضای این تیم به ویژه مازیار زارع چند مرتبه‌ای در مورد مشکلات مالی صحبت کرده‌اند و در انتظار آینده هستند.

بررسی‌های خبرآنی نشان می‌دهد بدهی فقط مربوط به بازیکنان و مربیان فصل گذشته نیست بلکه برخی هتل‌ها، فروشگاه‌ها و مؤسساتی که خدماتی به این باشگاه شمالی ارائه کرده‌اند نیز مطالباتی دارند. برخی گمانه‌زنی‌های غیررسمی این مبلغ بدهی را 50 تا 60 میلیارد ارزیابی کردند. حتی ملوانان برای اعزام به رفسنجان به صورت نسیه بلیت خریداری کرده بودند و این بیم وجود دارد که ادامه چنین روندی روی شرایط فنی و نتایج سپیدپوشان خزر هم تأثیر ایجاد کند.

با این وجود ناخدا غلامرضا امینی مدیرعامل باشگاه ملوان در گفت‌وگو با خبرآنی، اظهار داشت: باشگاه ملوان دارای بدهی است، اما اجازه بدهید مبلغ دقیق آن را اعلام نکنم.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا مبلغ بدهی 50 میلیارد تومان است؟»، گفت: بدهی کمتر از 50 میلیارد تومان است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.