"شنبه عادی" در بخش انرژی کشور

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری خبرآنی، شب گذشته صداهایی ناشی از پاسخ پدافندی ایران به حملات رژیم صهیونیستی، آرامش شبانه برخی شهرهای کشور را برای لحظاتی برهم زد. اگرچه ادعاهایی از سوی رژیم صهیونیستی درخصوص هدف قرار دادن برخی مراکز نظامی ایران مطرح شد، اما روابط عمومی پدافند هوایی تهران در اطلاعیه‌ای علت صداهای انفجار شنیده شده در اطراف تهران را مربوط به واکنش پدافند هوایی استان به تلاش رژیم صهیونیستی برای حمله به سه نقطه در خارج از تهران اعلام کرد.

با طلوع آفتاب نخستین روز هفته در ایران، یک روز عادی در سراسر کشور آغاز شده و در بخش انرژی کشور نیز در بخش‌های مختلف از جمله تأمین و عرضه گاز، تولید و توزیع برق، تأمین و عرضه آب، تأمین و عرضه بنزین و ... یک روز عادی در جریان است.

بررسی‌های خبرآنی از مجموعه وزارت نفت و شرکت‌های زیرمجموعه نشان می‌دهد، تمامی عرصه‌های عملیاتی صنعت نفت و گاز مثل روزهای قبل در مدار بهره‌برداری و در حال فعالیت هستند؛ حتی در اعزام نیروهای عملیاتی و تعویض شیفت‌های کاری در ساعات اولیه صبح امروز نیز، با وجود اطلاعیه سازمان هواپیمایی کشوری درخصوص لغو چند ساعته پروازها، اختلالی ایجاد نشده است.

در بخش تأمین و توزیع بنزین نیز تمامی پالایشگاه‌ها در مدار بهره‌برداری هستند و توزیع بنزین نیز با نظم همیشگی در سراسر کشور در حال انجام است. حتی شب گذشته با وجود بیدار شدن بخشی از مردم با صداهای رخ داده، یکی از آرام‌ترین شب‌ها در جایگاه‌های عرضه بنزین سپری شده است و شاهد مراجعه هیجانی مردم به پمپ بنزین‌ها نبودیم.

همچنین بررسی‌های خبرآنی از مجموعه وزارت نیرو و شرکت‌های زیرمجموعه نشان می‌دهد که تمامی نیروگاه‌ها و مناطق عملیاتی تولید و تأمین برق و آب و همچنین تمامی تجهیزات انتقال و توزیع آنها بدون مشکل در مدار بهره‌برداری هستند و در مجموع، یک شنبه عادی را در بخش انرژی آغاز کرده‌ایم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.