صعود فیروزپور و معصومی به فینال کشتی امیدهای جهان

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد زیر 23 سال قهرمانی جهان از ظهر امروز (جمعه) در شهر تیرانا کشور آلبانی برگزار شد و در پایان، دو نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافتند. یک نماینده راهی دیدار رده‌بندی شد و یک نماینده در گروه بازنده‌ها حضور دارد.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم، ابراهیم خواری در دور اول با نتیجه 10 بر صفر سیمونه پیرودو از ایتالیا را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 12 بر یک توانست آدیلیت الموخامدوف از قزاقستان را از پیش رو بردارد و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یابد.

خواری در این مرحله مقابل الکین اسپانا سانتا از کلمبیا با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید و به مرحله نیمه‌نهایی رسید. وی در این مرحله با نتیجه 12 بر 2 مغلوب بشیر ماگمدوف قهرمان سال گذشته از روسیه شد و به دیدار رده‌بندی رفت. خواری در این بازی به مصاف برنده مبارزه میان میکائیلیان از ارمنستان و بای از چین می‌رود.

در وزن 74 کیلوگرم نیز علی رضایی در دور نخست با نتیجه 11 بر 3 مغلوب کوتا تاکاهاشی قهرمان آسیا از ژاپن شد و با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال، رضایی به گروه بازنده‌ها رفت.

وی در این گروه ابتدا با بردلی فولمر از استرالیا کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور بعد به مصاف میشل مسنبرینک از آمریکا می‌رود تا در صورت برتری، در بازی رده‌بندی مقابل ماگومدرسول اصلویف از بحرین قرار بگیرد.

ابوالفضل رحمانی در وزن 86 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 4 بر 2 مغلوب ولادیمری گامکرلیدزه دارنده مدال نقره جهان از گرجستان شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در دور بعد، رحمانی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن 92 کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 13 بر یک آیون دمیان از مولداوی را از پیش رو برداشت و به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد. وی در این مرحله با نتیجه 3 بر یک از سد گیوی بلیاتزه از یونان گذشت و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت.

فیروزپور در این مرحله با نتیجه 8 بر 2 فاتح آلتونباش از ترکیه را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار به مصاف جاکوب کاردناس از آمریکا می‌رود.

امیررضا معصومی در وزن 125 کیلوگرم پس از استراحت در مرحله نخست، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر کومار آنیروده از هند را شکست داد و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر عبداله کوربانوف از روسیه را مغلوب کرد و به نیمه‌نهایی رسید.

معصومی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر لوکاس استوددارد از آمریکا را شکست داد و به بازی فینال صعود کرد. وی در این دیدار به مصاف آلن خوبولوف از بلغارستان می رود.

مسابقات شانس مجدد اوزان فوق از ساعت 12 و رقابت‌های رده‌بندی و فینال از ساعت 19:30 فردا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.