ربیعی: برخی بازیکنان ذوب‌آهن ذهنیت بسته‌ای دارند

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی از اصفهان، محمد ربیعی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: برد گل‌گهر را به این تیم تبریک می‌گویم و از هواداران ذوب‌آهن عذرخواهی می‌کنم. در 35 دقیقه ابتدایی اصلاً خوب نبودیم و در 10 دقیقه پایانی نیمه اول توانستیم فشار را کم کنیم. در شروع نیمه دوم روی ضدحمله و پس از اوتی که داشتیم گل اول را دریافت کردیم.

وی در ادامه افزود: در زمانی هم گل دوم را خوردیم که کاملاً بالا بازی می‌کردیم. به نظرم موقعی گل خوردیم که بهتر از حریف بودیم. به برخی بازیکنان مانند دانیال ایری و احمد شریعت‌زاده بازی دادیم، این جوانان بضاعت تیم ما هستند. باید این باخت را فراموش کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطر نشان کرد: از هواداران ذوب‌آهن بسیار سپاسگزارم که به درخواست دیروز من پاسخ مثبت داده و تا لحظات آخر تیم را تشویق کردند. تیم ما قطعاً در نیم‌فصل نیاز مبرم به تقویت دارد و جدای از این در نیمه اول بیگانگی بازیکنانم با زمین فولادشهر را حس کردم. قول داده بودند بعد از بازی با آلومینیوم شرایط زمین بهتر شود، اما عملیات اصلاحی انجام نشده است.

ربیعی در پاسخ به سؤالی درباره مشکل ذوب‌آهن در مسابقات خانگی و نوسان عجیب تیمش در نتیجه‌گیری و عادت بازیکنان به این شرایط گفت: چیزی که ما احساس می‌کنیم این ذهنیت وجود ندارد. گل‌گهر جزو تیم‌های پرمهره و از مدعیان لیگ است. با این حال قبول دارم که باید در مسابقات خانگی بهتر عمل کنیم. ادبیات من عذرخواهی است و می‌دانم باید جبران کنیم و تلاش بیشتری برای بهبود شرایط حتماً خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: احساسم این است که می‌توانستیم بازنده نباشیم، با وجود اینکه خوب شروع نکردیم. نگاه من آمادگی خوب ذهنی تیم برای بازی امروز پس از برد مقابل استقلال بود، اما باید قبول کنیم که خوب نبودیم و سعی می‌کنیم قطعاً در آینده ثبات در نتیجه‌گیری پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره عدم تغذیه مجید علیاری در لحظاتی از مسابقه گفت: با ورود تبریزی سعی کردیم با سه مهاجم بازی کنیم، به همین دلیل مجید علیاری به سمت چپ که قبلاً هم برای من در تیم‌های دیگر در این پست بازی کرده بود، رفت. مدافعان کناری ما امروز اصلاً خوب نبودند به مانند امیرحسین جدی و قاضی‌پور که اصلاً سانتر مناسب نداشتند و گل‌های اول و دوم‌ گل‌گهر به خاطر خلاقیت فردی بازیکنان کناری بود.

ربیعی افزود: برخی بازیکنان شاید ذهنیت بسته‌ای نسبت به جایگاه و تیم ذوب‌آهن دارند، من اگر نقدی از برخی بازیکنان می‌کنم لازم است که تلنگری به‌ برخی وارد شود و بدانند در چه تیمی حضور دارند.

وی درباره عدم حضورش در مراسم ابتدای بازی نیز اظهار داشت: توضیحی در این باره ندارم.

انتهای پیام/174

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.