فاضلی: نداشتن هودار بهانه است و نباید مظلوم‌نمایی کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، وحید فاضلی پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال هوادار تهران برابر چادرملو یزد در هفته نهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: در ابتدا به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. بازی خوب و تاکتیکی بود. از مدیریت باشگاه عذرخواهی می‌کنیم، چون در این مدت هر آنچه که لازم بود، انجام دادند. آنچه به هوادار گذشته است، هر چقدر صحبت شود، چیزی جز بهانه نیست. بنابراین، نیازی نیست درباره پروسه طی شده برای هوادار صحبت کنم. این اجبار برای ما و بازیکنان است که از شخصیت هوادار دفاع کنیم. اینکه هوادار نداریم، بهانه است و نباید مظلوم‌نمایی کنیم. باید بجنگیم و هوادار را برگردانیم. چیزی جز شرمندگی در تقابل با مدیریت نداریم و عذرخواهی می‌کنیم.

وی افزود: در این بازی زیاد خوب نبودیم و باید قبول کنیم. بازیکنان ما با استرس بازی کردند. شمس آذر را در هفته گذشته نبردیم و استرس آن به این بازی آمد. همه حرف‌ها را قبل از بازی گفته و درباره تعویض‌ها و چینش بازی حریف نکاتی گوشزد کرده بودیم، اما متأسفانه روی اشتباه گل خوردیم. یار مستقیم هادی حبیبی‌نژاد غفلت کرد و گل دریافت کردیم. ما سریع تغییر پلن B و C دادیم و خلق موقعیت کردیم. موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم و چادرملو را عقب نشاندیم، ولی متأسفانه شانس با ما یار نبود. تمام تلاش‌مان را کردیم و تا دقیقه 98 بازیکنان را ترغیب به گرفتن نتیجه می‌کردیم. فوتبال است و ادامه دارد. روز گذشته احمد جمشدیان در نشست خبری گفت باید یا تغییر رفتاری یا تغییر نفرات داشته باشیم و با کسی تعارف نداریم. در گذشته ثابت کرده‌ایم می‌توانیم چنین تیم‌هایی را تکان دهیم. در پدیده مشهد و آلومینیوم اراک این شرایط را داشتیم. آلومینیوم اراک 15 هفته بود که پیروزی نداشت. با آقای مهدی رحمتی و کادر فنی تلاش‌مان را می‌کنیم. ایرادها را می‌دانیم و نیازی نیست در رسانه‌ها بازگو شود. امروز نباید می‌باختیم و برای ما دردآور است.

مربی تیم فوتبال هوادار راجع به اینکه چرا از ابتدا از بازیکنان باتجربه استفاده نشد، گفت: سعی کردیم کمترین تغییرات را داشته باشیم. در شروع بازی به نسبت شمس آذر یک تغییر داشتیم. بازیکنی که خوب بازی می‌کند، پاداشش انجام بازی بعدی است. برای تغییرات در چند هفته اول، دست‌مان بسته بود اما الان می‌توانیم خودمان را تکان دهیم. نیمه اول خوبی نداشتیم و این موضوع را قبول داریم.

فاضلی درباره استرسی که بازیکنان هوادار دارند، یادآور شد: فکر کنم گواردیولا گفته بود که یک جاهایی تاکتیک جواب نمی‌دهد و باید سرمان و قلب‌مان کار کند. باید ذهن‌مان را بزرگ کنیم. شاید ذهن منِ مربی کوچک است. بازیکن باید داخل زمین کمک کند، به خصوص بازیکنان بزرگ. در کنار خط مدام به داریوش شجاعیان می‌گفتم تیم را تشویق کند و این کار را انجام می‌داد. باید این ذهنیت را ارتقا دهیم. واقعاً ذهنیت بزرگ‌ترین امتیازی است که یک تیم باید داشته باشد. از جانب باشگاه آرامش را داریم و باید ذهنیت کوچک‌مان را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.