مهاجری:بازیکنان شمس آذر برای بازی با پرسپولیس سورپرایز دارند

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال شمس آذر قزوین مقابل پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به اینکه فقط یک جلسه فرصت تمرین داشتیم، این بازی از لحاظ فنی بحث زیادی ندارد. خوشحالم که افتخار کار در دیاری دیگر و با قدمت زیاد را دارم. امیدوارم همانند تیم‌هایی که قبلاً به من سپرده شد، امانتدار خوبی برای مدیران و مردم قزوین باشم.

وی با ابراز امیدواری به شاد کردن دل مردم قزوین و کسب جایگاهی مناسب با شمس آذر گفت: امیدوارم روزهای خوبی را از لحاظ کسب نتیجه و کنار هم بودن تجربه کنیم. شمس آذر چند سال است که به فوتبال ما اضافه شده و نشان داده است اهداف بزرگی دارد. بازی با پرسپولیس یک چالش سخت برای ماست، اما حضور بازیکنان توانا و باغیرت که کمتر به آنها توجه شده است، خاطر مرا جمع می‌کند.

سرمربی شمس آذر با تمجید از شاگردانش خاطر نشان کرد: اگر به این بازیکنان بیشتر توجه شود، آنها می‌توانند همانند بازیکنان سال گذشته باشند که به تیم‌های بهتری رفته‌اند. جای خالی در پازل تیم داریم و با پُر کردن این جاها تیمی کامل می‌شویم. در این شرایط در مسیری قرار می‌گیریم که می‌توانیم همان شمس آذری باشیم که همه از ما انتظار دارند. به‌ویژه در فیفادی که فرصت داریم بهتر کار کنیم.

مهاجری در پاسخ به این پرسش که چه هدفی را با شمس آذر دنبال می‌کند، تصریح کرد: هیچ‌وقت در شروع کارم نمی‌گویم برای بقای تیم یا کسب رتبه تک‌رقمی قرارداد می‌بندم. انتهای داستان ما باز است و تلاش می‌کنیم با تلاش بیشتر و اشتباه کمتر، شرایط بهتری برای خودمان رقم بزنیم. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و تلاش می‌کنیم بهترین نسخه خودمان باشیم.

وی با بیان اینکه تیمش در برخی پُست‌ها با کمبود بازیکن مواجه است، اظهار داشت: با پُر شدن این خلاء می‌توانیم محکم‌تر گام برداریم. انتهای داستان را نبستیم و تلاش می‌کنیم به رتبه‌ها و شرایط بهتری برسیم. لیست ما پنج جای خالی دارد و باید با مدیران باشگاه در این باره صحبت می‌کنیم. به آنها گفتم که باید تیم را تقویت کنیم. بازیکنان شایسته‌ای داریم، اما پازل تیم ما کامل نیست.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر رقیب فردای تیمش را ستود و گفت: پرسپولیس تیم خوبی است و به هماهنگی خوبی رسیده است. می‌دانیم با چه تیمی بازی داریم و بازیکنان ما انگیزه لازم را دارند. این نفرات این‌قدر خوب کار می‌کنند که در یکی دو روز اخیر از آنها انرژی مثبت گرفتم. اگر از لحاظ فنی تمرکز داشته باشیم و بچه‌ها کمتر مرتکب اشتباه شوند، می‌توانیم روز خوبی برای خودمان رقم بزنیم.

مهاجری درباره احتمال روی آوردن تیمش به بازی تدافعی و نیز وضعیت زمین ورزشگاه شهدای شهر قدس یادآور شد: شاید جایی نتیجه را داده باشم، اما کمتر اتفاق افتاده است که فوتبال ما زیر سؤال برود یا فوتبال دفاعی بازی کنیم. تلاش می‌کنیم بر اساس بضاعت خودمان بازی کنیم و لذت ببریم. در کنار این مسئله تلاش می‌کنیم به نتیجه لازم برسیم که این نکته زمان‌بر است. اگر زمین صاف باشد، به ما هم کمک می‌کند.

وی در مورد اینکه پیش‌تر با سرمربیگری خیبر با پرسپولیس بازی کرده و اینکه فکر می‌کرد چنین اتفاقی رقم بخورد یا خیر، تصریح کرد: خیر. این خاصیت فوتبال است. ما یک هدف در خیبر داشتیم که از آن برنامه جدا شدیم و در مسیر دیگری قرار گرفتیم. از همه لحظات حضورم در خرم‌آباد لذت بردم و برای باشگاه خوب خیبر آرزوی موفقیت می‌کنم. با همان اراده، تفکر خودمان را در شمس آذر ادامه می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر در واکنش به خبرنگاری که برکناری‌اش را یک جفا در حق او دانست، بیان کرد: الان تمام تمرکز من روی شمس آذر است. باشگاه خصوصی، مالک‌محور است و من به تصمیم مالک باشگاه احترام می‌گذارم. تا روزی که هستم، با تمام وجود کار می‌کنم و هنگامی که از تیمی جدا شوم، برای تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

مهاجری درباره اینکه با خیبر در هفته اول لیگ برتر توانست سه امتیاز دیدار با هوادار را در شهر قدس کسب کند، گفت: من خرافاتی نیستم. سال گذشته در خرم‌آباد بدون حتی یک تساوی قهرمان شدیم، اما امسال در خانه شکست خوردیم. مقابل تیم بزرگی بازی می‌کنیم و خودمان را کوچک نمی‌دانیم. صرف‌نظر از اتفاقات فوتبالی، قول می‌دهم بچه‌ها فردا این‌قدر خوب کار کنند که سورپرایز خوبی برای لیگ داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.