مجمع مدرسین و محققین ساده لوحانه کلام دشمن را می‌گوید

به گزارش گروه سیاسی ‌پایگاه خبری خبرآنی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل طی بیانیه‌ای درخصوص مواضع اخیر مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم اظهار داشت: گروهی موسوم به مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم خود را پیرو خط راستین حضرت امام خمینی (رَحْمَتْ الله عَلِیه) معرفی می‌نمایند، سالیانی‌ست این مجمع از خط امام رجوع کرده و در برهه‌های زمانی مختلف در تقابل با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که پایه گذار آن خود امام بود پرداختند، اکنون با انتشار بیانیه‌ای درخصوص مسئله اول جهان اسلام یعنی ارض مقدس فلسطین، آرمان آزادی فلسطین عزیز را نادیده گرفتند و با رسمیت شناختن رژیم سگ‌صفت صهیونیستی تئوری منکوب دو دولتی را که دقیقا همان حرف دشمنان خون ریز و سفاک است را تکرار می‌کنند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

مقدس نمایان ساده لوح

حضرت امام خمینی(ره) در منشور روحانیت فرمودند: آنقدر که اسلام از این مقدسین روحانی‌نما ضربه خورده است، از هیچ قشر دیگر نخورده است؛ و نمونه‌ی بارز آن مظلومیت و غربت امیرالمؤمنین علیه‌السلام که در تاریخ روشن است. گروهی که در نقش روحانیت اکنون در جامعه باید نقش تبیین‌کننده آرمان‌ها و گفتمان ولی امر مسلمین باشند ذلِکَ بِأَنَّهُمْ آمَنُوا ثُمَّ کَفَرُوا فَطُبِعَ عَلی‏ قُلُوبِهِمْ فَهُمْ لا یَفْقَهُونَ

گروهی موسوم به مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم که خود را پیرو خط راستین حضرت امام خمینی (رَحْمَتْ الله عَلِیه) معرفی می‌نمایند، سالیانی‌ست این مجمع از خط امام رجوع کرده و در برهه‌های زمانی مختلف در تقابل با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که پایه گذار آن خود امام بود پرداختند، اکنون با انتشار بیانیه‌ای درخصوص مسئله اول جهان اسلام یعنی ارض مقدس فلسطین، آرمان آزادی فلسطین عزیز را نادیده گرفتند و با رسمیت شناختن رژیم سگ‌صفت صهیونیستی تئوری منکوب دو دولتی را که دقیقا همان حرف دشمنان خون ریز و سفاک است را تکرار می‌کنند.

اینک که در عرصه نبرد شاهد تقابل تمامی ایمان در برابر تمامی کفر هستیم، هرگونه سکوتی در این عرصه همراهی با جنایت کاران خون ریز تلقی می‌گردد. با این وجود بیانیه‌ای که گفتار دشمنان را در داخل کشور تئوریزه می‌نماید قطعاً نوعی نفاق و همراهی آشکار با دشمنان هار را نمایان می‌کند؛ کمااینکه در طول تاریخ افرادی با لباس پیامبری اسلام و دین بر خلاف جریان حق حرکت نموده و در این مسیر، حق را علنی ضایع کرده‌اند.

همانگونه که حضرت امام خمینی(ره) در منشور روحانیت فرمودند: آنقدر که اسلام از این مقدسین روحانی‌نما ضربه خورده است، از هیچ قشر دیگر نخورده است؛ و نمونه‌ی بارز آن مظلومیت و غربت امیرالمؤمنین علیه‌السلام که در تاریخ روشن است. گروهی که در نقش روحانیت اکنون در جامعه باید نقش تبیین کننده آرمان ها و گفتمان ولی امر مسلمین باشند و راه امام راحل را در راستای نیل به آرمان فلسطین طی کنند، با فرورفتن در قعر جهنم در برابر کلام و امر ولی خود ایستاده و ساده لوحانه کلام دشمنان را به زبان جاری و آن را راه حل پایان منازعات منطقه معرفی می‌کنند.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور ضمن محکومیت این بیانیه منحط توسط مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم، از مراجع ذی‌صلاح برخورد قاطع با این مجمع و انحلال آن را خواستار است.

دانشجویان عضو این اتحادیه دانشجویی در سراسر کشور، آزادی سرزمین های اشغالی از دست رژیم صهیونیستی و نابودی این غده سرطانی در منطقه را تنها راه‌حل پایان منازعات در منطقه می‌داند. باید یادآور شد، راه مقاومت و آرمان فلسطین تا رسیدن به این هدف مقدس پایدار است و بی‌شک جهان شاهد این مدعا در تاریخ خود خواهد بود.

ان‌شاءالله.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.