کیه‌زا به سری A بازمی‌گردد؟

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، فدریکو کیه‌زا که تابستان اخیر به حضور چهار ساله‌اش در یوونتوس پایان داد و با امضای قراردادی چهار ساله به لیورپول پیوست، تا به اینجای فصل زیرنظر آرنه اشلوت خیلی فرصت بازی پیدا نکرده است و تنها در سه بازی از رقابت‌های مختلف (78 دقیقه از 270 دقیقه ممکن) برای سرخپوشان مرسی‌ساید به میدان رفته و همین مسئله ممکن است باعث شود تا او در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی پیش رو به طور قرضی از لیورپول جدا شود.

بر اساس گزارش پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» ایتالیا، احتمال جدایی کیه‌زای 27 ساله از لیورپول در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی پیش رو وجود دارد و تیم‌های میلان، رُم و اینتر گزینه‌های این هافبک ایتالیایی برای بازگشت به سری A هستند. هافبک پیشین تیم‌های فیورنتینا و یوونتوس دنبال این است تا با بیشتر بازی کردن به فرم اصلی خود بازگردد و به نظر می‌رسد این شانس را در لیورپول ندارد.

کیه‌زا که انتقالش به لیورپول در ازای 10 میلیون پوند به علاوه دو میلیون پوند بند پاداش‌ها عملی شد، تابستان اخیر مورد توجه باشگاه بارسلونا هم قرار داشت، اما در نهایت به جمع سرخپوشان مرسی‌ساید پیوست تا اولین تجربه بازی در خارج از ایتالیا و البته لیگ برتر انگلیس را داشته باشد.

او در فصل جاری تنها در یک بازی لیگ برتری (18 دقیقه)، یک بازی در لیگ قهرمانان اروپا (یک دقیقه) و یک بازی در جام اتحادیه انگلیس (59 دقیقه) به میدان رفته که در بازی آخر یک پاس گل ساخته است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

بازمی

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.