شهادت رهبران مقاومت خللی در مسیر جهاد ایجاد نمی‌کند

به گزارش حوزه دولت ‌پایگاه خبری خبرآنی، شهرام دبیری معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس در پیامی شهادت مجاهد بزرگ و فداکار راه قدس، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان سید هاشم صفی‌الدین را تسلیت گفت.

متن پیام دبیری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جنایات بزدلانه‌ای که رژیم صهیونیستی مرتکب می‌شود بیانگر عمق شکست و ناتوانی این رژیم در برابر ایستادگی و جهاد مقاومت و جبهه‌های پشتیبان شجاع آن و ضعف در برابر ضربات منحصر به فردی است که این رژیم غاصب در میدان و در عمق رژیم پوشالی خود متحمل می‌شود.

شهادت مجاهد بزرگ و فداکار راه قدس، رئیس شورای اجرایی حزب الله، جناب علامه سید هاشم صفی‌الدین رضوان الله تعالی را به‌همراه جمعی از بهترین برادران مجاهدش در حمله جنایتکارانه رژیم نژادپرست صهیونیستی را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله‌الاعظم، رهبر معظم انقلاب، دولت و مردم شریف لبنان و فلسطین، مقاومت ملت‌های منطقه و به‌ویژه خانواده‌ گرامی و بستگان و همرزمانش در جبهه‌ بزرگ مقاومت تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

علامه سید صفی‌الدین از برجسته‌ترین شخصیت‌های بزرگ حزب‌الله و یار و همراه همیشگی جناب سیدحسن نصرالله بود که پس از سال‌ها مجاهدت و فداکاری در مسئولیت‌های مختلف، به صف شهیدان و مجاهدان در مقابله با ظلم و جنایت‌های رژیم خون‌آشام صهیونیستی پیوست.

بی‌تردید جنایت‌های بزدلانه رژیم صهیونی در شهادت رهبران مقاومت نه‌تنها هیچ خللی در عزم و اراده مجاهدان مقاومت ملت‌های آزاده منطقه و جهان در برابر اشغالگری و ظلم و تجاوز رژیم صهیونیستی و حامیانش ایجاد نخواهد کرد بلکه خون این شهدای بزرگ، پیروزی شکوهمند و نهایی را رقم خواهد زد و فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی و ریشه‌کنی آن از پیکره امت اسلامی را تسریع خواهد بخشید.

قطعاً در این مسیر پرشکوه ملت بزرگ ایران در کنار مظلومان و مجاهدان در راه خدا خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.