علی‎‌عسکری: علاوه بر قهرمانی ایران،‌ پشتوانه‌سازی کردیم

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی،‌ روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته (26 و 27 مهر ماه) رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور در سالن هفت‌تیر تهران انجام شد که اتفاق جالب، قهرمانی تیم توابع تهران در این دوره از رقابت‌ها بود. این تیم با 175 امتیاز،‌ بالاتر از مازندران 170 امتیازی و البرز 111 امتیازی،‌ قهرمان شد،‌ در حالی که بیشتر از همه استان‌ها نیز در این رقابت‌ها مدال طلا گرفت.

محمد آریا کرلو در 35 کیلو، حامد براتلو در 44 کیلو و احمدرضا سالاروندیان در 48 کیلوگرم برای تیم توابع به مدال طلا رسیدند،‌ در حالی که مازندران و البرز هر کدام دو طلا به دست آوردند.

در این مورد قاسم علی‌عسکری رئیس هیئت کشتی تهران به خبرنگار ورزشی خبرآنی گفت: ‌الحمدالله علاوه بر مسابقات کشوری آزاد نونهالان، در لیگ کشوری فرنگی و آزاد نوجوانان هم اول شدیم.

وی درباره وضعیت تیم توابع خاطر نشان کرد:‌ ما علاوه بر تیم تهران و توابع به‌عنوان میزبان یک تیم دیگر هم داشتیم که سعی کردیم از نفرات برتر تورنمنت ابراهیم جوادی که چندی پیش برگزار شد، در این دو تیم (تهران و سهمیه میزبان) استفاده کنیم. در نهایت تیم توابع ما توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند. در واقع علاوه بر قهرمانی ارزشمند توابع، ما به خردسالان هم فرصت حضور در مسابقات کشوری را دادیم که این از نظر پشتوانه‌سازی کار خوب و قشنگی است و بچه‌ها آنجا هم موفق به کسب یک مدال نقره و یک برنز شدند.

رئیس هیئت کشتی استان تهران با اشاره به اینکه هدایت تیم نونهالان آزاد تهران را مصطفی آقاجانی برعهده دارد، تصریح کرد:‌ او هم یک مربی سازنده در اسلامشهر است و هم تجربه خوبی از حضور در کادر فنی تیم ملی بزرگسالان به دست آورده. این اتفاق خوبی بود که با تلاش مربیان‌مان برای کشتی تهران به دست آمد و نشان داد برنامه‌ریزی خوبی از سوی مدیر تیم‌های کشتی آزاد استان، اکبر فلاح در همه رده‌های سنی صورت گرفته است. همه ما بدون ادعا پای کار هستیم و اردوهای مستمرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.