مورینیو: بهتر از من‌یونایتد بودیم/ آماده رفتن به انگلیسم

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، ژوزه مورینیو در پی تساوی یک - یک خانگی شب گذشته (پنجشنبه) شاگردانش مقابل منچستریونایتد در هفته سوم لیگ اروپا، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «تی‌اِن‌تی» درباره اخراجش در دقایق پایانی این بازی توسط کلمنت تورپین داور فرانسوی بازی به خاطر اعتراضی که به تصمیمات داور داشت، گفت: نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم. پس از بازی داور اما چیز باورنکردنی گفت. او به من گفت که هم می‌توانست جریان بازی را در محوطه جریمه بببیند و هم حرکات من را در کنار خط!

وی افزود: می‌خواهم در مورد بازی صحبت کنم. ما بازی فوق‌العاده‌ای را مقابل تیمی که روی کاغذ برتر از ما بود، به نمایش گذاشتیم. ما بهتر از منچستریونایتد بودیم، از این رو روی هم رفته این نتیجه خوبی برای منچستریونایتد بود. اگر ما در سوپرلیگ ترکیه نیز همینطور بازی کنیم، می‌توانیم هر تیمی را شکست دهیم.

مورینیو که در انگلیس سابقه مربیگری تیم‌هایی همچون چلسی، منچستریونایتد و تاتنهام را در کارنامه حرفه‌ای‌اش دارد، اظهار داشت: فکر می‌کنم بهترین کاری که می‌توانم پس از ترک فنرباغچه انجام دهم، رفتن به تیمی است که در رقابت‌های اروپایی حضور نداشته باشد. به همین خاطر اگر دو سال بعد تیمی پایین جدولی در انگلیس نیاز به مربی داشت، من آماده رفتن به آنجا هستم! البته نمی‌خواهم بیشتر در این مورد صحبت کنم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.