ترکاشوند: داور ترمز تیم ما را کشید/ به خودباوری نرسیده‌ایم

محمد ترکاشوند در گفت‌وگو خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی در مورد پیروزی تیمش مقابل فولاد سیرجان در هفته پنجم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: تمرینات آماده‌سازی پیش‌فصل ما خیلی دیر شروع شد و این به ما آسیب زد تا در کارهای گروهی و هماهنگی عقب بیفتیم. 

سرمربی تیم والیبال سایپا ادامه داد: چند بازی تدارکاتی هم انجام دادیم، آنهم در شرایطی که بازیکنان تحت فشار شدید تمرین و کار با وزنه بودند. به همین دلیل، نقاط ضعف تیم ما به خوبی شناسایی نشد و بازی‌های ابتدای فصل برای ما در حکم بازی تدارکاتی بودند.  

محمد ترکاشوند همچنین خاطر نشان کرد: ملی‌پوشانی که به تیم ما اضافه شدند، شرایط خوبی داشتند، ولی خیلی از بازیکنان ما چند ماهی دور از والیبال بودند که این مسئله کار ما را سخت می‌کرد. تیمی هم که در شرایط شکست قرار بگیرد، کار کردن را سخت می‌کند. من از بازیکنانم در بازی با تیم صنعتگران راضی نبودم، چون تلاشی برای جنگیدن انجام ندادند. 

ستاره پیشین تیم ملی والیبال کشورمان تصریح کرد: بعد از شکست مقابل صنعتگران، بیشتر روی مسائل روحی و روانی بازیکنان کار کردیم و علاوه بر این یک مصدوم هم داشتیم و مجبور شدم تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد کنم. اگر اشتباهات داوری در ست نخست نبود، شاید در ست اول هم بهتر بازی می‌کردیم و در واقع، داور ترمز تیم ما را کشید. خوشبختانه بازیکنان تعویضی از جان و دل مایه گذاشتند و برنده شدیم. 

ترکاشوند اضافه کرد: تیم ما پتانسیل بالایی دارد، ولی بازیکنان ما به خودباوری نرسیده‌اند. اگر مشکلاتی باشد، همگی برای حل کردن آن تلاش می‌کنیم. 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.