تن‌هاخ: اونانا دروازه‌بانی بزرگ است/ باید می‌بردیم

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، اریک تن‌هاخ که شاگردانش شب گذشته (پنجشنبه) در سومین بازی خود در فصل جدید مسابقات لیگ اروپا در خانه فنرباغچه به تساوی یک - یک رضایت دادند، پس از این دیدار گفت: بازی خوبی بین دو تیم خوب بود و هر دو تیم برای برد وارد زمین شدند. ما می‌خواستیم برنده شویم. در یک بازی سخت خارج از خانه یک بر صفر در نتیجه پیش افتادیم، آنهم پس از کنترل داشتن روی بازی در نیمه اول و داشتن فرصت‌های خوب برای زدن گل دوم، اما به یکباره دروازه‌مان باز شد. توپ روی یک ارسال وارد دروازه ما شد که این اتفاق نباید بیفتد.

وی افزود: ما چند فرصت بزرگ را از دست دادیم، مانند موقعیتی که از روی آن حرکت درخشان از سمت راست خلق شد، اما دالو نتوانست پاس آخر را به رشفورد بدهد. آن موقعیت باید تبدیل به گل می‌شد. ما باید این بازی را می‌بردیم، اما در نهایت می‌دانیم که جو سختی در ورزشگاه خانگی فنرباغچه حاکم است و با این وجود ما یک امتیاز گرفتیم. ما از دو بازی سخت خارج از خانه (پورتو و فنرباغچه) دو امتیاز گرفتیم و حالا دو بازی در اولدترافورد خواهیم داشت. اگر می‌خواهیم در لیگ اروپا پیشروی کنیم، باید برنده شویم.

سرمربی هلندی تیم فوتبال منچستریونایتد همچنین در تمجید از دروازه‌بان کامرون تیمش که در دیدار مقابل فنرباغچه عملکردی درخشان از خود به نمایش گذاشت، اظهار داشت: اونانا واکنش‌های فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت. ما می‌دانیم که او چه توانایی‌هایی دارد و در این بازی دیدیم که چه دروازه‌بان بزرگی است.

تن‌هاخ ضمن تمجید از عملکرد هافبک اروگوئه‌ای تیمش خاطر نشان کرد: روی یکی از ضدحملات فنرباغچه اوگارته با تکلی به موقع مانع باز شدن دروازه‌مان شد. این نشان‌دهنده عزم راسخ تیم بود. شکست دادن تیم ما سخت است، اما باید فرصت‌های بیشتری برای گلزنی خلق کنیم.

منچستریونایتد که با کسب سومین تساوی متوالی‌اش در حال حاضر با سه امتیاز در رده بیست‌ویکم جدول رده‌بندی لیگ اروپا جای دارد، حالا باید خود را برای بازی خارج از خانه روز یکشنبه با وستهام در هفته نهم لیگ برتر انگلیس آماده کند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.