سلگی:اختلاف ملی‌پوشان و مربیان پاراتیروکمان را بررسی می‌کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، علی سینا منشازاده ملی‌پوشان پاراتیراندازی با کمان کشورمان که در پارالمپیک 2024 پاریس نیز حضور داشت، چند روز قبل در گفت‌وگو با پایگاه خبری خبرآنی با انتقاد از عملکرد کادر فنی تیم ملی و در رأس آنها میلاد وزیری گفته بود: «منتظریم بازگشت‌مان به فدراسیون جانبازان قطعی شود و تغییری در کادر به وجود بیاید تا بتوانیم تیراندازی را باز هم در سطح ملی ادامه دهیم. اگر قرار باشد که این کادر بماند، من و سه چهار نفر از بچه‌ها کار نخواهیم کرد، چون این کادر با شرایط ما همخوانی نداشته و شرایط کار کردن با معلولین را ندارد، اما به خاطر یکسری مسائل چند ماه مربی ما بودند و خیلی در این جامعه دوست‌داشتنی نیستند».

 

سعید سلگی مدیر فنی ورزشی کمیته ملی پارالمپیک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، درباره این صحبت‌ها اظهار داشت: چیزی که برای مشخص است، این است که دوست نداریم ورزشکارسالاری باشد و این همان چیزی بود که پیش از بازی‌های پارالمپیک هم درباره پاراجودو گفته بودم. در واقع ورزشکار نمی‌تواند مربی را تعیین کند و جایگاه ورزشکار، مربی و مسئول مشخص است. البته این موضوع که ورزشکار مشکل دارد، منطق ایجاب می‌کند که ماجرا را بررسی و پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: این یک موضوع درون خانوادگی است که بزرگ شده و به این نقطه رسیده است. بر همین اساس باید رسیدگی لازم صورت بگیرد که چرا تا این حد بزرگ شده است. خیلی بهتر بود که اگر مشکلی وجود دارد، ابتدا به مسئولان منتقل شود. با این وجود، الان هم دیر نشده است و در حال بررسی ابعاد مختلف این موضوع هستیم.

سلگی همچنین خاطر نشان کرد: باید با ورزشکاران، کادر فنی و سایر مسئولان جلسه بگذاریم و صحبت کنیم تا بتوانیم بهترین تصمیم را بگیریم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.