تارتار رودرروی ذوب‌‌ آهن؛ ملوان در کویر به دنبال صدر

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، هفته نهم لیگ برتر فوتبال، امروز (جمعه) آغاز می‌شود و هشت تیم در شهرهای مختلف رودرروی یکدیگر قرار خواهند گرفت. سایر دیدارهای این هفته روزهای شنبه و یکشنبه برگزار می‌شود. در زیر نگاهی به بازی‌های امروز می‌اندازیم:

* ذوب‌‌آهن اصفهان - گل‌گهر سیرجان

تیم‌های هشتم و نهم جدول لیگ برتر در حالی به مصاف هم می‌روند که ذوبی‌ها پس از نتایج ضعیف خود در هفته‌های آغازین لیگ، در بازی قبل دست به کار بزرگی زدند و استقلال را در تهران با 3 گل از پیش‌رو برداشتند. ربیعی و تیمش که در هفت هفته ابتدایی تنها یک برد به دست آورده بود، با پیروزی عجیب مقابل استقلال حالا با روحیه خوب به مصاف مهدی تارتار و تیمش خواهد رفت.

تارتار که سابقه هدایت ذوب‌آهن را در کارنامه دارد، به خوبی این تیم اصفهانی را می‌شناسد و باید دید در این مسابقه کدام تیم می‌تواند سومین پیروزی فصل خود را جشن بگیرد.

* نساجی مازندران - استقلال خوزستان

ساکت الهامی و تیمش یکی از دو تیم بدون برد لیگ تا به اینجای کار هستند. تیمی که انتظارات بیشتری از آن در فصل بیست‌و‌چهارم می‌رفت اما تا این لحظه نتوانسته باب میل هواداران نساجی عمل کند. تیم پُرهوادار مازندرانی به لطف سه تساوی پیاپی خود در سه هفته اخیر، حالا فقط 4 امتیاز از هفت بازی قبلی دارد و برای فرار از این بحران باید از سد استقلال خوزستان بگذرد.

نماینده خوزستان که با هدایت میودراگ بوژوویچ تاکنون نتایج بدی نگرفته، هفته قبل با پیروزی خارج از خانه مقابل مس رفسنجان دومین برد خود را در این فصل را به دست آورد و حالا با 9 امتیاز در جایگاه دهم قرار دارد.

* هوادار - چادرملو اردکان

تیم هوادار با هدایت مهدی رحمتی خیلی زود طعم قعرنشینی در لیگ برتر را چشید. تیمی که در این فصل بردی به دست نیاورده و در هشت هفته گذشته تنها 2 گل به ثمر رسانده تا مشخص شود اصلاً شرایط خوبی ندارد. هرچند کادرفنی این تیم معتقد است در سه مسابقه داوری‌ها باعث عدم نتیجه‌گیری این تیم شده اما مهدی رحمتی برای فرار از بحران باید فکری به حال تیم جوان خود کند.

هواداری‌ها در این بازی در حالی به مصاف چادرملو می‌روند که با وجود اولین سال حضور خود در لیگ برتر، نتایج نسبتاً خوبی کسب کرده و با 11 امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارد.

* مس رفسنجان - ملوان انزلی

مسی‌ها پس از استعفای محرم نویدکیا هنوز سرمربی جدید خود را انتخاب نکرده‌اند و همچنان امیرحسین پیروانی هدایت این تیم را بر عهده دارد. تیمی که شرایط خوبی در هفته‌های اخیر نداشته و حالا در هفته نهم باید به مصاف یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر برود. ملوانی‌ها که تا به اینجا شانه به شانه مدعیان لیگ بالا آمده‌اند، در صورت پیروزی در این دیدار خارج از خانه 17 امتیازی خواهند شد و تا پیش از بازی‌های روزهای شنبه و یکشنبه به صدر جدول صعود می‌کنند.

به گزارش خبرآنی برنامه کامل هفته نهم لیگ برتر به شرح زیر است:

جمعه 4 آبان ماه 1403

* ذوب آهن - گل گهر سیرجان، ساعت 17:45
داور: میثم حیدری

* نساجی مازندران - استقلال خوزستان، ساعت 17:45
داور: مرتضی منصوریان

* هوادار تهران – چادرملو اردکان، ساعت 18
داور: کوپال ناظمی

* مس رفسنجان – ملوان بندرانزلی، ساعت 18
داور: حسین زیاری

شنبه 5 آبان ماه 1403

* خیبر خرم آباد – استقلال، ساعت 17
داور: وحید کاظمی

* پرسپولیس – شمس آذر قزوین، ساعت 19:15
داور: موعود بنیادی فر

یکشنبه 6 آبان ماه 1403

* تراکتور تبریز – آلومینیوم اراک، ساعت 17
داور: فرهاد امینی

* فولاد خوزستان – سپاهان اصفهان، ساعت 18:15
داور: پیام حیدری

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.