حضور 54 مخترع جوان شرکت‌های دانش بنیان در ایپاس

سردار محمد علی عامری، جانشین معاونت علوم، تحقیقات و فناوری فراجا در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی اظهار کرد: خوشبختانه نمایشگاه ایپاس امسال از نظر کمی و کیفی نسبت به سال گذشته ارتقا پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه محصولات ارائه شده در نمایشگاه ایپاس پیشرفته و به روز است, افزود: این نمایشگاه برای تولیدکنندگان تجهیزات امنیتی و حفاظتی بستری را فراهم کرده است که با شرکت در آن دیده و رقابت کنند.

سردار عامری با اشاره به بالا بودن کمیت و کیفیت محصولات ارایه شده در نمایشگاه ایپاس، تصریح کرد: البته باید علاوه بر کمیت و کیفیت به عملکرد این محصولات و ضرورت و نیاز استفاده از آنها هم دقت داشته باشیم.

جانشین معاونت علوم، تحقیقات و فناوری فراجا، ادامه داد: حضور شرکت های دانش بنیان ، مرکز نوآوری ریاست حمهوری، و مرکز نوآوری معاونت علوم فناوری و تحقیقات فراجا از ظرفیت های نمایشگاه ایپاس است.

وی حضور 54 مخترع جوان در قالب شرکت های دانش بنیان را از دیگر ظرفیت های نمایشگاه ایپاس دانست و خاطرنشان کرد: این نخبه ها جوان، با انگیزه، توانمند و با انرژی هستند و وظیفه ما این است که از آنها حمایت کنیم چرا که واقعیت ها در شرکت های دانش بنیان است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

مخترع بنیان ایپاس

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.