سانچس مارتینس برای هفتمین بار ال‌کلاسیکو را سوت می‌زند

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی و به نقل از نشریه ‌آ اس، کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسپانیا، خوسه ماریا سانچس مارتینس 41 ساله را به عنوان داور دیدار رئال مادرید و بارسلونا معرفی کرد.

اولین ال‌کلاسیکوی فصل جاری شنبه هفته آینده (5 آبان) از ساعت 22:30 به وقت تهران در ورزشگاه برنابئو برگزار می‌شود و فردی برای قضاوت این بازی انتخاب شده که یکی از باتجربه‌ترین داوران فوتبال اسپانیا است.

سانچس مارتینس که اهل شهر مورسیا است، تجربه فراوانی از قضاوت بازی‌های بزرگ در داخل و خارج از اسپانیا دارد و این هفتمین بار است که ال‌کلاسیکو را سوت می‌زند.

در 6 ال‌کلاسیکوی قبلی که سانچس مارتینس قضاوت کرده، آمار پیروزی هر یک از دو تیم رئال مادرید و بارسلونا برابر است. او یکی از داوران بسیار جدی و بسیار کم تحمل لالیگا در برابر اعتراض بازیکنان است. مارتینس یکی از داورانی بود که شائبه دست داشتنش در پرونده نگریرا (پرونده‌ای که در آن باشگاه بارسلونا به همکاری مخفیانه با رئیس اسبق کمیته داوران فوتبال اسپانیا) وجود داشت اما خیلی سریع به این موضوع واکنش نشان داد و از خود رفع اتهام کرد.

نتایج 6 ال‌کلاسیکویی که با قضاوت سانچس مارتینس برگزار شده‌اند به شرح زیر رقم خورده است:

رئال مادرید 2 - بارسلونا صفر (سوپرجام اسپانیا سال 2017)
رئال مادرید صفر - بارسلونا 3 (لالیگا فصل 18-2017)
بارسلونا یک - رئال مادرید 5 (لالیگا فصل 19-2018)
رئال مادرید صفر - بارسلونا 3 (نیمه نهایی جام حذفی 19-2018)
بارسلونا یک - رئال مادرید 2 (لالیگا فصل 22-2021)
رئال مادرید 3 - بارسلونا یک (لالیگا فصل 23-2022)

در همین حال کمیته داوران فوتبال اسپانیا مونیس رویس را به عنوان داور VAR برای کمک به سانچس مارتینس در قضاوت این بازی معرفی کرده است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.