جمشیدیان: قرار است رحمتی دو فصل در هوادار باشد

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، احمد جمشیدیان درباره دیدار فردا با چادرملو گفت: هوادار با توجه به مشکلاتی که داشت فصل را شروع کرد. سعی کردیم هفته به هفته بهتر شویم. هفته قبل هم تمرکز خوبی داشتیم. می‌دانیم با یک تیم خوب و باکیفیت بازی داریم؛ کادرفنی که سه فصل است در چادرملو کار می‌کنند. نتایج هم نشان می‌دهد تیم خوبی هستند و خیلی سخت تلاش می‌کنند تا بتوانند امتیازات را جمع کنند. در هفته گذشته تاکتیک‌‌مان را سعی کردیم به سمتی ببریم که فردا سه امتیاز اول‌مان را بگیریم. هوادار مستحق امتیازات بیشتری از لیگ بوده و احساس می‌کنم لیگ به ما امتیازاتی بدهکار است. شرایط تیم ما خوب است و برای فردا هم بازیکنان را در اختیار داریم و هیچ مشکلی نداریم.

«هفته گذشته باشگاه هوادار درخواست استفاده از سیستم VAR در دیدار با چادرملو را داشت که ظاهراً با آن مخالفت شده است». وی در واکنش به طرح این موضوع عنوان کرد: سه پنالتی در بازی‌های خیبر، استقلال و شمس‌آذر باید برای ما گرفته می‌شد که با اشتباه داوری گرفته نشد. دو پنالتی برای ما خیلی هم مهمتر بوده چون با رقبای خودمان در جدول بازی داشتیم. تنها برد خیبر در دیداری است که پنالتی ما گرفته نشده و شاید الان جایگاه این تیم پایین‌تر از ما بود. هفته قبل هم مقابل شمس‌آذر پنالتی ما گرفته نشد و در همان صحنه هم سرمربی ما به خاطر اعتراض اخراج شد.

مربی هوادار ادامه داد: دوست داریم نگاه فدراسیون به همه تیم‌ها به یک شکل باشد. ما یک تیم خصوصی هستیم که هزینه می‌کند. کلی بازیکن جوان داریم ولی با یک اشتباه داوری امتیازات تیم ما می‌سوزد. فقط به دنبال عدالت هستیم و اصلاً دنبال این نیستیم که سوت‌ها به نفع ما باشد. هفته قبل سه بازی لیگ لغو و پنج بازی دیگر هم در سه روز تقسیم شده است. چرا در پنج بازی VAR نداشتیم؟ ما به اندازه دستگاه و داور داشتیم. اینها چیزهایی است که ذهن آدم را درگیر می‌کند. زمانی که هشت بازی را در یک یا دو روز برگزار می‌کنید می‌گویید دستگاه نداریم، ولی هفته قبل چه مشکلی داشتیم؟ در ورزشگاهی که بیشترین تعداد بازی با VAR برگزار شده هفته قبل این سیستم را نداشتیم. به اعتقاد کارشناسان یک پنالتی برای ما گرفته نشد و ما از سه امتیاز محروم شدیم.

مربی تیم هوادار در رابطه با مشکل گلزنی تیمش اظهار داشت: دو راه بیشتر وجود ندارد. یا باید تغییر در رفتار داشته باشید، یا تغییر در نفرات. ما در مرحله‌ای هستیم که باید با همین نفرات تا نیم‌فصل پیش برویم. سعی کردیم با همین بازیکنان تیم‌مان را رو به جلوتر ببریم. تیمی نیستیم که به خاطر مشکل گلزنی تیم‌مان را به یک‌بار هجومی بچینیم. باید محدودیت‌ها را لحاظ و سعی کنیم به دروازه حریف بیشتر نزدیک شویم. فکر می‌کنم در این کار هم موفق بودیم ولی گاهی از دسترس ما خارج است. یعنی موقعیت ایجاد می‌شود ولی توپ به گل نمی‌رود. فکر می‌کنم باید به لحاظ روانی روی بچه‌ها کار کنیم. خیلی امیدواریم و مطمئنم بچه‌ها پیشرفت می‌کنند. حتماً در نیم‌فصل هم نقاط ضعف را تقویت می‌کنیم تا در نیم‌فصل دوم عملکرد بهتری داشته باشیم.

جمشیدیان درباره اینکه به رحمتی اولیتماتوم داده شده، گفت: تا جایی که می‌دانم مهدی رحمتی قرار است دو فصل اینجا باشد و یک پروژه مهم با باشگاه دارد. امیدوارم با نتایجی که کسب می‌کنیم پروژه به سمتی برود که پیش‌بینی شده است. ما در یک فضای بسیار آرام و بدون کوچکترین تنش و با حمایت باشگاه کار می‌کنیم. باید از فضایی که باشگاه فراهم کرده تشکر کنیم. سعی کردیم شبیه تیمی نباشیم که در قعر جدول است. این فضای آرامشی است که مدیریت داده و سعی می‌کنیم همین فضا را به تیم تزریق کنیم. امیدواریم در هفته‌های آینده نتایج بهتری بگیریم و از این فضا خارج شویم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.