لزوم استعفای کارکنان شهرداری‌ها برای شرکت در انتخابات شوراها

ولی‌الله بیاتی سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ‌پایگاه خبری خبرآنی، با اشاره به آخرین وضعیت بررسی طرح اصلاح مفادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در کمیسیون متبوعش، گفت: هفته گذشته بررسی جزئیات طرح مذکور در جلسه علنی در دستور کار نمایندگان بود که به دلیل پیشنهادات زیاد نمایندگان درباره مفاد این طرح با تصمیم هیئت رئیسه مقرر شد که طرح برای بررسی به کمیسیون شوراها ارجاع شود.

وی افزود: در جلسه اخیر کمیسیون شوراها درباره مواد ارجاعی از جلسه علنی درباره طرح اصلاح مفادی از قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور برخی از مسئولان دولتی، شهرداری تهران، شورای عالی استان‌ها و همچنین کارشناسانی از مرکز پژوهش‌های مجلس بحث و تبادل نظر شد.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس با بیان اینکه در این جلسه تعدادی از مفاد طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها بررسی و به تصویب رسید، گفت: در این جلسه برخی از پیشنهادات نمایندگان در مورد مفاد این طرح نیز بررسی و با آنها موافقت شد.

بیاتی در توضیح برخی از مصوبات اعضای کمیسیون متبوعش درباره این طرح، بیان کرد: برخی مواد اصلاحی در کمیسیون درباره امکان شرکت کارکنان شهرداری‌ها در انتخابات شوراها بود که قرار شد در صورت داوطلب شدن کارکنان شهرداری‌ها برای شرکت در انتخابات شوراها آنها استعفاء دهد.

وی بیان کرد: همچنین در مصوبه دیگر اعضای کمیسیون شوراها قرار شد که صدا و سیما نیز در امر تبلیغات در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا کمک و همراهی لازم را انجام دهد.

انتهای‌پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.