فلیک: این است لاماسیا!/ برای ال‌کلاسیکو آماده‌ایم

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، هانسی فلیک در واکنش به پیروزی 4 بر یک شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش برابر بایرن مونیخ در ورزشگاه المپیک مونتجوئیک در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا گفت: نتیجه مورد نظر و سه امتیاز را گرفتیم. بازی‌مان عالی بود. بعد از گل اول برای 10، 15 دقیقه‌ کمی مشکل داشتیم اما در نهایت به خوبی از آن گذر کردیم و واکنش تیم در ادامه خوب بود. تیم ما، تیمی جوان است و خیلی مهم است که این موضوع را در نظر داشته باشید؛ البته در عین حال این تیم، پتانسیل بالایی دارد. در همه مسابقات تلاش خودمان را انجام می‌دهیم و سعی می‌کنیم پله پله کیفیت بازی خود را بالاتر ببریم. این هدفی است که دنبالش می‌کنیم.

ستاره بی‌چون و چرای بارسایی‌ها در شب مهمترین پیروزی‌شان از ابتدای فصل، رافینیا بود که هت‌تریک کرد. سرمربی آلمانی کاتالان‌ها در تمجید از رافینیا و دیگر بازیکنانی که پرورش یافته آکادمی خود بارسایی‌ها‌ (لاماسیا) هستند، اظهار داشت: رافینیا باور نکردنی است. اگر بدانید او از کجا و چگونه کارش را شروع کرده و چقدر پیشرفت کرده که به این مرحله برسد... رافینیا در کارهای دفاعی هم به طرزی باورنکردنی خوب است مثل زمانی که توپ جلوی پایش باشد. این است لاماسیا. واقعاً خوشحالم. همه کیفیت این بازیکنان را دیدم. در نیمه دوم هم خودتان دیدید که تیم ما چطور ترکیبی کار و حفظ توپ می‌کرد. همه چیز واقعاً خوب بود.

بارسلونا در حالی این پیروزی روحیه‌بخش را کسب کرد که هفته آینده در اولین ال‌کلاسیکوی فصل به مصاف رئال مادرید خواهد رفت. فلیک با اشاره به این موضوع گفت: بردن مسابقات  همیشه اتفاق خوبی است چون اعتماد به نفس‌تان را بالا می‌برد. نسبت به حریف یک روز کمتر وقت داریم تا خودمان را برای ال‌کلاسیکو آماده کنیم اما مطمئنم که تیم به خوبی ریکاوری خواهد کرد. این ال‌کلاسیکو است و ما هم برای آن آماده هستیم.

نخستین ال‌کلاسیکوی فصل شنبه 5 آبان از ساعت 22:30 به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.