نماینده اقناع‌ساز رسانه‌ها

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، با توجه به در پیش بودن انتخابات نمایندگان مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات برخی افراد دیدگاه‌های خود درباره نامزدهای این پست را اعلام می‌کنند.

پایگاه خبری خبرآنی بدون اعلام نظر درباره رد یا تأیید مواضع افراد و کارشناسان، دیدگاه‌های مختلف در این زمینه را منتشر می‌کند و سایر افراد کارشناس و صاحبنظر نیز که ناظر به این موضوع، دیدگاه‌ و نظر خاصی داشته باشند،‌ می‌توانند متن خود را برای انتشار در اختیار خبرآنی قرار دهند.

علی‌اکبر اشعری، معاون مطبوعاتی پیشین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در متن کوتاهی با عنوان «نماینده اقناع‌ساز رسانه‌ها» در این زمینه اینگونه نوشت:

یکی از مشکلات جامعه امروزی ما "خود مُحِق بینی" برخی اصحاب، صنوف و تشکل‌های صنفی و سیاسی است. اینگونه افراد و تشکل‌ها بنا به مصلحتی که برای خود یا صنف و گروهی که عضو آن هستند، تشخیص می‌دهند، جز تفسیر خود از قانون هیچ نظری را برنمی‌تابند. از سوی دیگر برخی کارگزاران دولتی گویی خود را رقیب آنها می‌دانند و کوچکترین نقد یا اظهارنظری از سوی آنان را برنمی‌تابند.

از این رو جامعه ما در جایگاه‌هایی که به نوعی نقش داوری و نظارتی دارند، نیاز به حضور افرادی دارد که برای توجیه و تبیین قانون و فراخواندن افراد به رعایت قوانین و مقررات، از روش‌های اقناعی و نه تنبیهی استفاده کنند.

برادرمان آقای پاک‌آیین آن‌گونه که این حقیر طی سالها ارتباط دور و نزدیک به ویژه در دوران تصدی نمایندگی رسانه‌ها در هیئت نظارت بر مطبوعات و رسانه‌ها ایشان را شناخته‌ام، از چنین ویژگی‌ای برخوردار است.

امید است که اصحاب معزز رسانه در انتخاب نماینده خود برای عضویت در هیئت نظارت به چنین ویژگی‌هایی توجه بفرمایند. هرچند ممکن است حضور دیگری هم با چنین ویژگی‌هایی در جمع داوطلبان این انتخاب وجود داشته باشند که بنده توفیق آشنایی با آنها را نداشته باشم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.