انتقام فلیکی بارسا از بایرن/ جانشین طارمی اینتر را پیروز کرد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، شب گذشته (چهارشنبه) در ادامه بازی‌های هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 و در شب دوم این هفته 9 بازی برگزار شد که در مهمترین دیدار؛ تیم فوتبال بارسلونا از ساعت 22:30 در ورزشگاه خانگی خود المپیک مونجوییک میزبان بایرن مونیخ بود.

بلوگرانا که در تقابل‌های اخیر دو تیم باخت‌های مداومی مقابل باواریایی‌ها متحمل شده و حتی شکستی سنگین را نیز در کارنامه دارد (باخت 8 بر 2 در مرحله یک‌چهارم نهایی فصل 20-2019 که هدایت بایرن را هانسی فلیک بر عهده داشت) توانست این بار با خود فلیک انتقامی شیرین از حریف بگیرد. بارسایی‌ها در این بازی با درخشش رافینیایی که هت‌تریک (یک، 45 و 56) کرد، موفق شدند بایرن را با نتیجه 4 بر یک شکست دهند. دیگر گل آبی‌واناری‌پوشان را لواندوفسکی (36) به ثمر رساند.

تک گل بایرن مونیخ نیز توسط هری کین (18) زده شد و البته یک گل دیگر این مهاجم انگلیسی نیز توسط سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) رد شد.

در بازی همزمان؛ تیم فوتبال اینتر در خانه یانگ بویز به میدان رفت و در حالی که این مسابقه را با زوج طارمی - آرناتوویچ در خط حمله آغاز کرده بود، نتوانست راهی به دروازه حریف باز کند تا اینکه طارمی در دقیقه 76 جای خود را به مارکوس تورام داد و این مهاجم فرانسوی موفق شد با گل دیرهنگام خود (3 90) اینتر را به پیروزی برساند. اینتر همچنین در دقیقه 48 یک پنالتی را نیز توسط آرناتوویچ از دست داد.

در دیگر بازی؛ منچسترسیتی 5 بر صفر اسپارتاپراگ را شکست داد.

فودن (3)، هالند (58 و 68)، استونز (64) و نونز (88-پنالتی) گلزنان تیم تحت هدایت گواردیولا در این بازی بودند.

نتایج سایر بازی‌های به شرح زیر رقم خورد:

اتلتیکومادرید یک - لیل 3
برست یک - بایرلورکوزن یک
آتالانتا صفر - سلتیک صفر
لایپزیگ صفر - لیورپول یک
بنفیکا یک - فاینورد 3
سالزبورگ صفر - دینامو زاگرب 2

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.