شهادت شهید صفی‌الدین نوری است که مسیر مجاهدان را روشن می‌کند

سفارت ایران در لبنان در پیامی به مناسبت شهادت شهید صفی‌الدین اعلام کرد که شهادت وی نوری خواهد بود که مسیر مجاهدان را روشن می‌کند.

به گزارش خبرآنی، سفارت ایران در بیروت، در پیامی، شهادت سید هاشم صفی الدین، که در راه قدس به شهادت رسید و به کاروان فرماندهان پاکی که جان خود را در راه عزت امت و کرامت میهن و آزادی مقدسات از دست دادند، پیوست، به برادران حزب الله، گروه های مقاومت و همه امت اسلامی تسلیت و تبریک گفت.

در پیام سفارت ایران در لبنان آمده است که این فداکاری بزرگ، نوری خواهد بود که مسیر مجاهدان را روشن می کند و بر عزم و صلابت آنها می افزاید، همان ها که زیر بال این شهید برای انتقام گرفتن برای حق و برافراشتن پیروزی آشکار بر رژیم نادان اسرائیل تربیت یافتند.

سفارت ایران در بیروت در پایان خواستار رحمت واسعه و بهشت برین برای شهید صفی الدین و صبر برای خانواده و دوستداران ایشان شد.

مقاومت اسلامی لبنان پیشتر در بیانیه‌ای، شهادت شیخ هاشم صفی‌الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله را رسمأ تأیید کرد. حزب‌الله در بیانیه خود اعلام کرد که شهید شیخ صفی‌الدین در حمله جنایتکارانه به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.