عضو جدید کابوی‌ها؛ زاهید والنسیا به تیلور پیوست

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، دیوید تیلور امروز ورود زاهید والنسیا به جمع باشگاهش را خوش‌آمد گفت. تیلور بعد از آنکه انتخابی المپیک را به آرون بروکس باخت، به عنوان سرمربی باشگاه‌ کابوی‌های اوکلاهاما انتخاب شد،‌ در حالی که بعدها در گزارش این باشگاه آمد که آنها پیش از شکست تیلور،‌ پیشنهاد جایگزین جان اسمیت و سرمربیگری این باشگاه را به قهرمان 86 کیلوگرم المپیک و جهان ارائه داده بودند. تیلور بعد از آنکه شانس حضور در المپیک پاریس و تکرار طلای المپیک توکیوی خود را از دست داد،‌ این پیشنهاد خوب که به لحاظ مالی هم برایش بسیار ارزشمند بود،‌ را قبول کرد.

با این وجود،‌ در آستانه مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی، تیلور تصمیم گرفت در انتخابی آمریکا شرکت کند و در فینال این رقابت‌ها،‌ در دو مبارزه از سد زاهید والنسیا گذشت و به دوبنده وزن 92 کیلوگرم آمریکا در مسابقات جهانی آلبانی رسید.

در شرایطی که پیش از این توماس گیلمان هم به جمع دستیاران تیلور اضافه شده بود،‌ امروز کابوی‌ها از انتخاب زاهید والنسیا و اضافه شدنش به جمع کابوی‌ها خبر دادند.

والنسیا سال گذشته بعد از آنکه شانس حضور در مسابقات جهانی 2023 بلگراد را در پی شکست مقابل دیوید تیلور در 86 کیلوگرم از دست داد، در وزن 92 کیلوگرم در فاینال ایکس حاضر شد و توانست در این وزن ملی‌پوش شده و مدال برنز این وزن را در صربستان از آن خود کند.

باید دید اضافه شدن زاهید والنسیا به جمع کابوی‌ها به معنای خداحافظی او از دنیای قهرمانی است یا اینکه او هم مثل تیلور باز پشیمان شده و به کشتی بازخواهد گشت.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.