پاداش درخشش دروازه‌بان یوونتوس با تمدید قرارداد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، نشریه کوریره دلواسپورت ایتالیا مدعی شد؛ نمایش درخشان و واکنش‌های پی‌در‌پی ماتیا پرین سنگربان تیم فوتبال یوونتوس در بازی خانگی شب گذشته (سه‌شنبه) این تیم برابر اشتوتگارت در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا آنقدر مورد توجه مدیران باشگاه قرار گرفته که آنها تصمیم گرفته‌اند قرارداد او را تمدید کنند.

یوونتوس با نتیجه یک بر صفر متحمل اولین شکست خانگی‌اش در این فصل شد اما چه بسا اگر واکنش‌های سنگربان ذخیره‌اش از ( از جمله مهار یک پنالتی) نبود شاید با نتیجه‌ای تحقیرآمیز مقابل هوادارانش تن به شکست می‌داد. پرین به سبب عملکرد خوبش حتی در پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن میدان هم معرفی شد.

طبق گزارش روزنامه کوریره دلواسپورت؛ نمایندگان باشگاه یوونتوس امروز با مدیربرنامه‌های پرین که صرفاً برای مذاکره با آنها به تورین سفر کرده، ملاقات می‌کنند و انتظار می‌رود که نتیجه این ملاقات تمدید قرارداد بازیکن تا سال 2027باشد. قرارداد فعلی پرین تا پایان فصل جاری اعتبار دارد. پرین در حالی در ترکیب اصلی یوونتوس قرار گرفت که این تیم تابستان امسال برای خرید میکله دی‌گرگوریو از تیم مونتزا هزینه کرد و انتظار می‌رفت که سنگربان شماره یک بلامنازع بانوی پیر باشد. پرین 31 ساله تا الان در دو تا از 8 بازی یوونتوس در سری A و دو بازی از سه بازی این تیم در اروپا در ترکیب قرار گرفته است که البته یکی از آنها بعد از اخراج دی‌گرگوریو در بازی مقابل لایپزیگ بوده است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.