ارتباط مؤثر با مردم یکی از اصول کلیدی مدیریت شهری است

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، سومین جلسه کارگاه روابط عمومی الکترونیک (بلاگری) با حضور محمدرضا پوریافرY شهردار منطقه 5 و به میزبانی این منطقه برگزار شد.

در این جلسه، پوریافر با اشاره به اهمیت استفاده از رسانه‌های اجتماعی و فضای مجازی در مدیریت شهری، بر نقش اساسی و کاربردی مدیران در ارتباط با شهروندان تأکید و اظهار کرد: ارتباط مستمر با شهروندان، رمز موفقیت در حکمرانی مشارکتی و مدیریت شهری است.

در این جلسه شهردار منطقه 5، بر لزوم ارتباط مستمر مدیران شهری با مردم در فضای پیچیده مدیریت شهری تأکید کرد و گفت: تنوع وظایف شهرداری و استفاده از رسانه‌های اجتماعی و ابزارهای دیجیتال، از مهم‌ترین راه‌های ایجاد رضایت عمومی هستند، که استفاده مؤثر از ابزارهایی مانند شبکه‌های مجازی می‌تواند کارایی مدیریت شهری را افزایش دهد و با ارتباط بهتر با شهروندان، اعتماد و رضایتمندی آنان را تقویت کند.

 وی افزود: اگر مدیران و مسئولان شهری مهارت‌های کافی در مدیریت رسانه‌های اجتماعی و فضای مجازی را داشته باشند، می‌توانند با توسعه ارتباطات بهتر با مردم، عملکرد خود را به‌طور قابل توجهی بهبود بخشند، دوره‌های آموزشی مانند بلاگری به ما کمک می‌کند تا در این حوزه تخصص بیشتری کسب کنیم.

 پوریافر ادامه داد: ارتباط مؤثر و تعامل سازنده با مردم یکی از اصول کلیدی مدیریت شهری است و به رضایتمندی اجتماعی کمک بزرگی می‌کند، با این حال اگر ارتباطات به درستی مدیریت نشود، ممکن است مدیران با حواشی و مشکلاتی روبه‌رو شوند که تمرکز آنها را از وظایف اصلی منحرف کند.

شهردار منطقه 5 اضافه کرد: دوره‌های آموزشی همچون این کارگاه باید به‌طور مستمر و به‌روز برگزار شوند تا کارکنان و همکاران شهرداری همواره با جدیدترین تکنولوژی‌ها و دانش روز آشنا شوند و بتوانند به بهترین شکل با شهروندان تعامل داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.