بیانیه مجمع همیاران مدیریت زنان در پی شهادت معصومه کرباسی

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، در متن بیانیه آمده است:

باسمه تعالی
شهادت مظلومانه بانوی ایرانی، معصومه کرباسی، به همراه همسر گرامیش به دست جوخه‌های ترور رژیم ددمنش صهیونیستی، نمادی افتخارآمیز از حضور همیشگی زنان سرزمینمان در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
این بانوی گرانقدر و همسرش که هر دو از نخبگان علمی بودند، پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت در عرصه‌های مختلف در کنار رزمندگان مقاومت، سرانجام پاداش خویش را گرفتند و خون خود را نثار آرمان فلسطین کردند.
جا دارد که ملت انقلابی ایران یاد و نام اولین شهیده ایرانی آرمان قدس را با شکوه هرچه تمام‌تر پاس دارد و الگوی زیست قهرمانانه او را سرمشق خانواده‌های اصیل و شریف وطنمان قرار دهد.
ای کاش نهادهای متولی امور زنان در جمهوری اسلامی به جای تجلیل از کسانی که سالیان سال در محافل علمی این کشور عهده‌دار پیاده‌سازی‌ نظریه‌های خانمانسوز غربی بوده‌اند، همّ خود را بر جامعه‌پذیری بانوانی قرار می‌دادند که صلاحیت کافی برای این گونه بزرگ‌داشت‌ها را دارند.
مجمع همیاران مدیریت زنان شهادت این بانوی مجاهد و همسر بزرگوارش را به دو ملت بزرگ ایران و لبنان تبریک و تسلیت می‌گوید و از درگاه خداوند متعال نصرت و‌پیروزی جبهه حق و محو و نابودی شیاطین عالم را خواستار است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.