آنچلوتی: نیمه دوم بازی، می‌تواند نقطه عطف فصل‌‌مان باشد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، سومین هفته از رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) با برگزاری چند مسابقه آغاز شد که در یکی از مهمترین آنها در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، تیم فوتبال رئال مادرید مقابل میهمانش بوروسیا دورتموند با نتیجه 5 بر 2 به برتری دست پیدا کرد. این نتیجه در حالی در کارنامه شاگردان کارلو آنچلوتی به ثبت رسید که آنها در نیمه اول اسیر ضدحملات حریف شدند و در فاصله دقایق 30 تا 34 دو گل دریافت کردند و 2 بر صفر عقب افتادند. رئالی‌ها اما در نیمه دوم با نمایشی متفاوت دروازه حریف را به توپ بستند و یکی پس از دیگری گل‌ها را به ثمر رساندند تا به میهمان آلمانی اجازه ندهند انتقام باخت فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا بگیرد.

کارلو آنچلوتی در واکنش به کامبک تماشایی شاگردانش که رقم زننده دومین پیروزی آنها در فصل جاری لیگ قهرمانان بود، اظهار داشت: بین دو نیمه آرام بودیم و با خونسردی به کاری که می‌بایست انجام دهیم فکر کردیم. سیستم بازی‌مان را تغییر دادیم و با انسجام بیشتری بازی کردیم. قبول دارم که در نیمه اول با ترس و استرس بازی می‌کردیم و در حرکات پا به توپ اقتدار کافی را نداشتیم. در نیمه دوم به مراتب بهتر شدیم و کیفیت بازی‌مان و دقت پاس‌های‌مان بالاتر رفت. به نظرم این بهترین نیمه دوم‌مان در این فصل بود و می‌تواند یک نقطه عطف باشد.

 

کارلتو در پاسخ به این سؤال که بین دو نیمه چه صحبتی با بازیکنانش داشته است، گفت: درباره این حریف زدیم که زدن سه گل شاید کار بسیار سختی به نظر برسد، اما شدنی است. به همین دلیل درباره جزئیات کار برای پاسکاری بهتر و بردن نبردهای تن به تن صحبت کردیم. ما باید جریان بازی را به نفع خودمان تغییر می‌دادیم و از وقتی که این اتفاق رخ داد، پیروزی‌مان آغاز شد. به نظرم سیستم بازی‌ مهمترین فاکتور نیست بلکه رویکرد بازیکنان بیشترین اهمیت را دارد.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید سپس به تمجید از وینیسیوس جونیور پرداخت، وینگر برزیلی که در این بازی هت‌تریک کرد و بیشترین سهم را در کامبک تیمش داشت. وی گفت: چیزی که من می‌توانم بگویم این است که کمتر بازیکنی را دیده‌ام که بتواند کاری را انجام دهد که وینیسیوس در نیمه دوم انجام داد و منظورم فقط سه گلی که زد نیست بلکه شخصیت و رویکرد خارق‌العاده اوست. به نظر من توپ طلا را باید به او بدهند، اما نه فقط به کاری که در این بازی انجام داد بلکه به خاطر کارهای فصل گذشته‌اش. این سه گلی که در این بازی زد برای توپ طلای سال آینده است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

آنچلوتی تواند

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.