ادامه روند پُر فراز و نشیب سپاهان با باختی سنگین در امارات

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، تیم‌های فوتبال شارجه امارات و سپاهان ایران از ساعت 17:30 امروز (سه‌شنبه - به وقت ایران) در چارچوب دور سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیای 2، در ورزشگاه شارجه به مصاف هم رفتند که نماینده امارات با نتیجه 3 بر یک پیروز شد.

عثمان کامارا در دقیقه 26 و با غفلت مدافعان سپاهان موفق به گلزنی شد تا شارجه با برتری راهی رختکن شود. مهدی لیموچی در دقیقه 51 با پاس محمد مهدی محبی توانست گل تساوی را به ثمر برساند، اما لوانزینیو در دقیقه 70 زننده گل دوم شارجه بود. گلزنی کایو لوکاس در دقیقه 90، شکست تیم ایرانی را در این مسابقه سنگین‌تر کرد.

.

.

.

.

طلایی‌پوشان سپاهان که دومین شکست خود را در این مسابقات متحمل شدند، با سه امتیاز در رتبه سوم جدول گروه C باقی ماندند و برای صعود از این گروه باید چشم‌انتظار دیدارهای دور برگشت باشند. شارجه نیز با هفت امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به الوحدات اردن صدرنشین است.

سپاهان که رقابت‌های آسیایی را با شکست مقابل الوحدات آغاز کرده بود، در ادامه رقابت‌های لیگ مقابل ذوب‌آهن به تساوی رسید و سپس مغلوب تراکتور شد. تیم ژوزه مورایس در ادامه از سد استقلال تاجیکستان گذشت و استقلال خوزستان را در لیگ شکست داد. با باخت امروز اما نتایج پُر فراز و نشیب سپاهان تداوم یافت.

محمد کریمی و آریا یوسفی از سپاهان و کایو لوکاس و خالد ابراهیم از شارجه با کارت زرد کیم دائه‌یونگ، داور کره‌ای بازی جریمه شدند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.