استقلال و پرسپولیس؛ حریفان محبوب قهرمان متزلزل قطر

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، پرسپولیس در شرایطی شب گذشته (دوشنبه) مقابل السد قطر شکست خورد که هم در مالکیت توپ دست بالا را داشت و هم در خلق موقعیت گلزنی روی دروازه حریف.

«الزعیم» در شرایطی هر سه امتیاز دیدار با قهرمان فصل گذشته لیگ برتر را به دست آورد که برد قبلی خود در رقابت‌های آسیایی را نیز مقابل استقلال کسب کرده بود. آن‌هم در نمایشی دور از انتظار از تیم جواد نکونام که فیروز کریمی معتقد بود استقلالی‌ها به دنبال شکست سنگین‌تر بودند!

وضعیت قهرمان سال‌های دور فوتبال آسیا در فوتبال قطر نیز چنگی به دل نمی‌زند. السد اکنون شش امتیاز با صدر جدول لیگ ستارگان قطر فاصله دارد و با 12 امتیاز، در جایگاه سوم روزگار می‌گذراند. تیم فلیکس سانچس با وجود بهره بردن از بهترین خط حمله لیگ قطر، تاکنون 15 گل خورده و سومین خط دفاعی ضعیف قطر به شمار می‌رود.

السد در 10 بازی این فصل خود تنها سه بار دروازه خود را بسته نگه داشته که یک بار مقابل استقلال و یک بار مقابل پرسپولیس بوده است! السد سه روز پیش از بازی با پرسپولیس، از تیم رده یازدهمی الشحانیه دو گل خورد و در دو مسابقه متوالی پیش از بازی با استقلال مجموعاً هفت گل دریافت کرده بود.

به نظر می‌رسد اگر مدافع عنوان قهرمانی لیگ ستارگان قطر در دو بازی اخیر به مصاف هر حریفی می‌رفت، قطعاً با چالشی دشوارتر از دیدار با سرخابی‌ها مواجه می‌شد و بعید بود هر شش امتیاز دو بازی اخیر را کسب می‌کرد.

نتایج بازی‌های السد در فصل 25-2024 به شرح زیر است:

السد یک - پرسپولیس صفر
السد 4 - الشحانیه 2
السد 2 - استقلال صفر
السد 4 - الغرافه 2

الدحیل 5 - السد یک
العین یک - السد یک
السد یک - ام صلال 3
السد 5 - العربی صفر
قطر اس‌سی یک - السد 5
الشمال 2 - السد یک

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.