موتورسواران گردشگر اسپانیایی وارد سیستان و بلوچستان شدند

 به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، علیرضه شه‌بخش؛ معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با همکاری سازمان یونسکو 16 موتورسوار اسپانیایی که به عنوان سفیران صلح و دوستی از اسپانیا حرکت کرده بودند در تاریخ 30 مهرماه وارد زاهدان شدند و از بعضی نقاط گردشگری و تاریخی این شهر بازدید کردند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان افزود: این گردشگران بازدیدی از موزه منطقه‌ای جنوب شرق نیز داشتند و پس از اقامت یک روزه در زاهدان از طریق مرز میرجاوه به کشور پاکستان عزیمت کردند.

به گفته شه‌بخش، مسیر 12000 کیلومتری سفر این گروه گردشگر از مبدأ شهر بارسلون اسپانیا شروع شده و تا کاتماندو در کشور نپال طی 50 روز انجام خواهد شد که این مسیر را به عنوان سفیران صلح و دوستی پشت سر می‌گذارند.

وی ادامه داد: مهمان نوازی مدیران اداره کل میراث فرهنگی سیستان وبلوچستان و صمیمت و خونگرمی مردم این استان در کنار امنیت پایدار موجود در ایران اسلامی و استان جزء مواردی بود که توسط این گردشگران مطرح شد. این گروه 16 نفره از طریق مرز میرجاوه کشور را ترک کردند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.