ضرورت آموزش و استفاده از تجهیزات به‌روز برای پلیس

سردار حسن هوشیار؛ فرمانده مراکز آموزش فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی در حاشیه بیست‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی پلیسی، امنیتی و ایمنی اظهار کرد: در نمایشگاه امسال، نوآوری‌هایی در خصوص راهبندها، دوربین‌های مداربسته و تجهیزات همراه پلیس ارائه شده است.

وی افزود: خوشبختانه بخشی از تجهیزات ایمنی توسط شرکت‌های دانش‌بنیان کشور در حال تولید است و پس از تأیید فراجا، وارد چرخه آموزش خواهد شد. همچنین، ما به بحث ارتقای آموزش نیز توجه داریم.

هوشیار ادامه داد: یکی از تجهیزاتی که مربوط به شبیه‌سازی است، به سرعت مورد استفاده قرار گرفت. به طور مثال، اگر بخواهیم با اسلحه به صورت خشک تمرین کنیم، تمام تجهیزات آن آماده شده بود، اما در این فرآیند خطای تیرانداز نیز ثبت می‌شود و با توجه به صدور کارنامه، باید وارد حوزه آموزش شود.

فرمانده مراکز آموزش فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: به دستور فرمانده کل فراجا، باید از تجهیزات به‌روز استفاده کنیم. از آنجایی که مجرمان در بخشی از اعمال مجرمانه خود از تجهیزات پیشرفته استفاده می‌کنند، ضروری است که پلیس با فناوری و تجهیزات به‌روز آشنا باشد و تا کنون نیز نتایج خوبی در این راستا کسب کرده‌ایم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.