سردار نقدی: کار رژیم صهیونیستی تمام شده است/مقاومت با جهان استکبار می‌جنگد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز مقاومت اسلامی با جهان استکبار درگیر است، اگر نه کار اسرائیل تمام شده است.

به گزارش خبرآنی، سردار «محمدرضا نقدی» در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید «یحیی السنوار» در محل دفتر حماس در تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهید السنوار اسطوره مقاومت و الهام‌بخش جوانان بود، جوان‌های ایران امروز به شدت مشتاق حضور در جبهه برای پاکسازی و محو رژیم صهیونیستی هستند.

وی تصریح کرد: از سوی گروه‌های مقاومت درخواستی برای نیروی رزمنده نشده اما این جوانان قانع نمی‌شوند، این درخواست‌ها با دیدن صحنه‌های خشونت چندین برابر شده است.

نقدی ادامه داد: برای جهاد و مبارزه از نظر دیپلماتیک و مرزها، مساله‌ای نیست که مردم ایران، پاکستان و افغانستان بتوانند حضور مستقیم داشته باشند؛ البته تاکنون مقداری راه‌ها بازتر شده است.

وی اظهار داشت: هر غلط دیگری کنند بیشتر این  مسیر باز می‌شود و مشتاق هستیم که این مسیر جهاد باز شود. رژیم صهیونیستی دیگر تمام شده است، مهماتش تمام شد و مهمات آمریکا را در اختیار آنها قرار دادند، توانش در جبهه تمام شد و نمی‌تواند در مقابل مقاومت بایستد.

سردار نقدی یادآور شد: خود آمریکا و انگلیس آمدند تا مسیر دریایی رژیم صهیونیستی را باز کنند و امروز مقاومت در راه جنگ با آمریکا و انگلیس است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران افزود: امروز مقاومت اسلامی با جهان استکبار درگیر است، اگر نه کار  اسرائیل تمام شده و برای پاکسازی جوانان آماده هستند تا بیایند و ان شاء الله همه در بیت المقدس نماز خواهیم خواند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.