دستگیری 2 نفر در پرونده آتش‌سوزی بازار آهن شادآباد

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، اصغر جهانگیر؛ سخنگوی قوه قضاییه، در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرآنی درباره این حادثه توضیحاتی ارائه داد. خبرنگار پرسید: آتش‌سوزی هفته گذشته در بازار آهن شادآباد، علاوه بر تحمیل خسارت‌های سنگین، به فوت سه تن از هم‌وطنانمان انجامید. با توجه به هشدارهای پیشین آتش‌نشانی تهران در خصوص ایمن‌سازی این بازار و ارسال این گزارش‌ها به دادستانی، اقدامات دادستانی در راستای جلوگیری از این حادثه چه بوده و چرا با وجود این تدابیر، آتش‌سوزی اتفاق افتاد؟

جهانگیر در پاسخ گفت: آتش‌سوزی در بازار آهن شادآباد متأسفانه منجر به فوت سه نفر در صحنه و یک نفر در بیمارستان شد. دادستان تهران به همراه دو تن از معاونان خود بلافاصله به محل حادثه رفتند و با تأیید وجود فوتی، بازپرس ویژه قتل نیز در محل حضور یافت. پرونده فوراً تشکیل شد و دو نفر در این خصوص دستگیر شدند. همچنین، شعبه ویژه‌ای برای رسیدگی به این پرونده تعیین شده است. هم‌اکنون 13 کارشناس رسمی در رشته‌های مختلف مشغول بررسی علت حادثه و میزان تقصیر متهمان هستند.

وی در ادامه افزود: در رابطه با عدم رعایت ایمنی در بازار آهن، موضوع به کارشناسی ارجاع شده است تا میزان ناایمن بودن این مجموعه مشخص شود و پس از تکمیل گزارش، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.