افتتاح 20 ایستگاه مترو و 39 کیلومتر خط جدید در تهران

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، مهدی پیرهادی؛ رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، در جلسه‌ای به تشریح اقدامات و پیشرفت‌های اخیر در حوزه محیط زیست و حمل و نقل عمومی پرداخت.

وی از افتتاح 252 خانه محیط زیست در تهران خبر داد و گفت: این اقدام با حمایت شهردار تهران انجام شده است.

پیرهادی با اشاره به اینکه قرار است در هر محله حداقل یک مدرسه محیط زیست ایجاد شود، به اهمیت موضوعات محیط زیستی در سطح جهانی اشاره کرد و گفت که این موضوع مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز قرار دارد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران همچنین از تصویب طرح شناسایی و رسیدگی به درختان ارزشمند به عنوان میراث طبیعی شهر خبر داد و گفت: شهرداری در حال تهیه دستورالعملی برای حفظ این درختان است.

وی به پیشرفت‌های حوزه حمل و نقل عمومی اشاره کرد و افزود: در این دوره 20 ایستگاه مترو به بهره‌برداری رسیده و 39 کیلومتر مسیر ریلی جدید ساخته شده است.

پیرهادی از ورود 1,086 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد و از دستگاه‌های مربوطه خواست تا این اطلاعات را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران خواستار تسریع در ارسال لوایح مربوط به محیط زیست و حمل و نقل عمومی به صحن شورا شد و بر لزوم همکاری همه دستگاه‌ها برای بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی تأکید کرد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.