دو مدال ایران در تورنمنت پتانک، بولز و‌ بولس ترکیه

‎به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، تیم ملی پتانک، بولز و بولس در پانزدهمین دوره تورنمنت بزرگ کمر ترکیه از 25 تا 30 مهرماه با حضور شرکت‌کنندگانی از 33 کشور از جمله قهرمانان جهان، ورلد گیمز و بازی‌های همبستگی اسلامی، موفق به کسب مدال شد.

‎در این دوره از رقابت‌ها که رویدادی رسمی در تقویم سالانه فدراسیون جهانی محسوب شده و بزرگ‌ترین تورنمنت بین‌المللی مشترک این رشته‌ها در سطح جهان به شمار می‌آید، مهناز محمدپور، شهین لطفی و پریا محمدی ساسان پس از دو روز رقابت در کمر، موفق به کسب مدال برنز مسابقات تریپل پتانک زنان شدند.

در این دسته، تیم‌های ملی میزبان و هنگ‌کنگ به ترتیب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کردند. در رقابت‌های دابل بولس زنان نیز محمدپور و لطفی موفق به کسب مدال نقره شدند. در دابل بولس زنان تیم‌های ملی ترکیه، اسلواکی و لتونی نیز به مدال طلا و برنز مشترک کسب کردند.

‎در تریپل پتانک مردان نیز امین ابراهیمیان، آرش دهقانیان، حسین امامیان و محسن بزم و در سینگل بولز حسین واعظ‌زاده به عنوان پنجمی رقابت‌ها دست یافتند. حسین امامیان نیز در شوتینگ تمرکزی بولز با اختلاف یک امتیاز و کسب رتبه نهمی، از صعود به دور حذفی بازماند. وی علاوه بر کسب بهترین امتیاز در بین آسیایی‌های حاضر در جدول، از کشورهای صاحب نامی چون فرانسه، لتونی، اتریش و لهستان پیش افتاد.

انتهای پیام/ 

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.