برگزاری فینال کراسفیت جزیره در کیش

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی،‌ نهمین دوره فینال کراسفیت جزیره تحت عنوان آیلند گیمز زیر نظر انجمن کراس فیت ایران در فدراسیون وزنه‌برداری و مؤسسه ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش به همراه کمیته کراس فیت جزیره کیش تحت مدیریت مهران کاشانی و هیئت وزنه‌برداری کیش با ریاست امید نایبی با عنوان بزرگ‌ترین رویداد این رشته در کشور برگزار می‌شود.

مرتضی کاشانی مسئول کمیته ساحلی انجمن کراس فیت و مسئول برگزاری رقابت‌های کراس فیت فینال جزیره کیش درباره برگزاری این رقابت گفت: در نهمین دوره مسابقات  فینال جزیره میزبان 150 ورزشکار از سراسر کشور و همچنین ورزشکاران کشورهای همسایه خواهیم بود. برنامه‌ریزی ما برای امسال به این صورت است که در تاریخ 15 آبان ماه ثبت‌نام آغاز خواهد شد و  ورزشکاران 15 روز زمان دارند تا با ثبت‌نام در سامانه مسابقات آمادگی خود را اعلام کنند.

مسئول برگزاری رقابت‌های کراس فیت ادامه داد: همچنین در تاریخ دوم آذر ماه تست‌های آنلاین فینال جزیره رونمایی خواهد شد و ورزشکاران بعد از رؤیت تست‌ها یک هفته زمان دارند تا بهترین اجرای خودشون را به نمایش بگذارند. بعد از داوری تمام تست‌ها نفرات برتر جواز حضور در فینال را در کیش پیدا خواهند کرد.

تعداد نفرات راه‌یافته در دسته حرفه‌ای انفرادی 30 ورزشکار، دسته آماتوری انفرادی 50 ورزشکار، دسته مستر 35 سال انفرادی 20 ورزشکار، دسته مستر 40 سال انفرادی 10 ورزشکار، دسته مستر 45 سال انفرادی 10 ورزشکار و دسته تیمی سه نفره  10 تیم برتر خواهد بود که وارد فینال حضوری در کیش خواهند شد.

 این مسابقات از تاریخ 18 دی ماه در جزیره کیش به مدت چهار روز برگزار خواهد شد و در مجموع  400 میلیون تومان جوایز نقدی و تعداد زیادی جوایز نفیس به نفرات برتر اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.