راه‌اندازی کمپین محاصره سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا در جهان

جنبش حماس پس از درخواست برای تظاهرات مردمی در برابر سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا در سراسر جهان، کمپین رسانه‌ای را در حمایت از این جنبش راه‌اندازی کرده است.

به گزارش خبرآنی، جنبش حماس در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: از همه نهادها و فعالان رسانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی و موسسات رسانه‌ای عربی و بین‌المللی می‌خواهیم که روی کمپین محاصره سفارت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را که در فضای دیجیتال به منظور محکوم کردن کشتارها در شمال نوار غزه در حال راه‌اندازی است، متمرکز شوند.

طبق گزارش خبرگزاری سما، در این بیانیه آمده است: این کمپین با هشتگ «محاصره – سفارت‌ها» راه‌اندازی شده و صدها هزار نفر از سراسر جهان در آن شرکت می‌کنند.

پیشتر «خلیل الحیه» نایب رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه با اشاره به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها در شمال نوار غزه، از مردم تمام جهان خواست مقابل سفارتخانه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی تظاهرات برپا کنند.

وی در گفت‌وگو با شبکه «الجزیره» از تمام کشورهای عربی و سازمان‌های بین‌المللی خواست هر چه سریع‌تر برای دفاع از غیرنظامیان فلسطینی که در شمال نوار غزه به شهادت می‌رسند، دست به کار شوند.

ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با ارتکاب جنایت هولناک در مناطق مختلف نوار غزه در سیصد و هشتاد و دومین روز، به تشدید عملیات نظامی خود در شمال این باریکه ادامه می‌دهد و ۱۸ روز است که با اجرای طرحی که به «طرح ژنرال‌ها» معروف شده، مناطق مختلف شمال نوار غزه در محاصره هستند.

در همین راستا، سازمان دیده‌بان حقوق بشر اعلام کرد رژیم صهیونیستی از کوچ اجباری و گرسنگی به‌عنوان سلاح جنگی در نوار غزه استفاده می‌کند.

پیش از این نیز «جویس مسویا» دستیار دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه و سرپرست هماهنگ‌کننده کمک‌های اضطراری این سازمان در اظهاراتی وضعیت شمال نوار غزه را «وحشتناک» توصیف کرده و خواستار توقف جنایات رژیم صهیونیستی در این منطقه و تبعیت این رژیم از دستورات موقت دادگاه لاهه شده بود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.