یوونتوس هم‌تیمی سابق طارمی را به صورت قطعی می‌خرد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، شبکه اسکای اسپورت ایتالیا اعلام کرد که باشگاه یوونتوس مهاجم قرضی خود، فرانسیسکو کونسیسائو را در پایان فصل جاری به صورت قطعی از باشگاه اصلی او پورتو خریداری خواهد کرد.

همچون مهدی طارمی که پورتو را برای بازی در سری A ترک کرد، هم‌تیمی سابق او نیز تابستان امسال به بانوی پیر پیوست. او در مدت کوتاهی که از ورودش به این تیم گذشته نظر کادر فنی و مدیران باشگاه را جلب کرده (240 دقیقه حضور در میدان طی 4 بازی با ثبت دو گل و یک پاس گل) طوری که آنها از همین حالا تصمیم خود را برای حفظ بازیکن گرفته‌اند و در پایان فصل از بند موجود در قراردادشان برای خرید قطعی بازیکن استفاده خواهد کرد. اگرچه این موضوع هنوز اعلام رسمی نشده اما آخرین گزارش‌ها از توافق میان دو باشگاه پورتو و یوونتوس حکایت دارد.

 

یووه برای جذب قرضی کونسیسائو 7 میلیون یورو به پورتو پرداخت که بسته به عملکرد بازیکن و پاداش‌هایی که به سبب آن به او تعلق می‌گیرد، این رقم می‌تواند به 10 میلیون یورو افزایش پیدا کند. گفته می‌شود که یوونتوس برای خرید قطعی کونسیسائو رقمی بین 33 تا 34 میلیون یورو به عنوان رقم پایه پیشنهاد خواهد داد که به آن پاداش‌هایی هم اضافه خواهد شد.

یکی از شائبه‌هایی که درباره انتقال کونسیسائو به یوونتوس وجود داشت، اخراج جنجالی پدر او سرجیو از سرمربیگری پورتو بود که ظاهراً بازیکن 21 ساله را از ماندن در دراگائو منصرف کرده است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

یوونتوس طارمی

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.