پرداخت مابه‌التفاوت متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان کشوری

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، رضا فیضی‌‌نژاد؛ معاون فنی و امور بیمه ای صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز فرآیند صدور احکام متناسب‌سازی بازنشستگان کشوری و محاسبه آن برابر جداول ابلاغی در حقوق مهرماه خبر داد و اظهار کرد: حقوق این ماه در دو مرحله جداگانه شامل حقوق و همچنین مبلغ ناشی از اجرای متناسب‌سازی به حساب این عزیزان واریز می‌شود.

وی با اعلام این خبر افزود: در اجرای جزء یک ماده 28 قانون برنامه هفتم پیشرفت کشور مبنی بر متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری با 90درصد حقوق و فوق‌العاده‌های مشمول کسور شاغل همطراز و با تاکیدات و پیگیری‌های ریاست جمهور و مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پس از دریافت جداول متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تحت پوشش صندوق از سوی سازمان اداری و استخدامی و تامین منابع لازم از سوی سازمان برنامه و بودجه، این صندوق وارد مرحله محاسبه و صدور احکام اصلاحی ناشی از اعمال متناسب‌سازی شده است.

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری گفت: صدور احکام شروع شده و عملیاتی شده است و بارگذاری آن روی سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir ظرف امروز انجام خواهد شد.

فیضی‌نژاد در خصوص پرداخت حقوق مهرماه بازنشستگان این صندوق و مابه‌التفاوت ناشی از اعمال متناسب‌سازی اظهار کرد: با رایزنی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده، منابع لازم تامین و حقوق عزیزان بازنشسته در دو مرحله شامل حقوق و مبلغ ناشی از اجرای متناسب‌سازی مهرماه واریز خواهد شد.

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری یادآور شد: با صدور احکام اصلاحی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری، مبلغ مابه‌التفاوت ناشی از اجرای قانون مذکور در 6 ماه گذشته نیز محاسبه و پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.