سقوط دیوارنگاره میدان انقلاب/ترافیک به دلیل وزش باد در تهران

سرهنگ فیروز کشیر معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی اظهار کرد: امروز دوشنبه 30 مهر 1403 شاهد ورزش باد شدید در پایتخت بودیم که این مسئله با توجه به شکستگی برخی درختان در معابر تهران باعث ترافیک سنگین شد.

وی افزود: بر اساس اعلام مرکز فرماندهی کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در میدان انقلاب به علت سقوط و ریزش بخشی از دیوار نگار تبلیغاتی دور میدان در این مقطع شاهد بار ترافیک هستیم.

کشیر گفت: در خیابان آزادی به غرب بعد از زیر گذر یادگار_داخل لاین اصلی به علت سقوط یه اصله درخت در این مقطع مذکور  شاهد حجم بار ترافیک در این مقطع هستیم.

وی ادامه داد: در خیابان ضلع شمال میدان ونک_داخل لاین ویژه به علت سقوط یه اصله درخت در این مقطع مذکور  شاهد حجم بار ترافیک در این مقطع هستیم.

معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بیان کرد: شکستگی درختان و کندی حرکت در برخی از خیابان‌های دیگر نیز به چشم می‌خورد که پلیس در حال تسهیل در تردد شهروندان است.

وی در پایان توصیه کرد با توجه به ادامه ورزش باد شدید در پایتخت از توقف در کنار معابر و زیر درختان جدا خودداری کنید و و تا حد امکان  انجام امور غیر ضروری و تردد در خیابان‌ها خودداری فرمایید تا دچار آسیب نشوید. همکاران من در سطح شهر در جهت تسهیل تردد و عبور و مرور حضور فعال دارند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.